Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 12:04En härlig känsla gav mig mitt pass idag. Körde fart lek, till en början, i elljusspåret. Sen flög f.. i mig. Nu ska det testas. Sprang bort till ortens fotbollsplan, krängde av mig skor och strumpor, sen kutade jag fem varv runt planen på bara fötter. Häf
En härlig känsla gav mig mitt pass idag. Körde fart lek, till en början, i elljusspåret. Sen flög f.. i mig. Nu ska det testas. Sprang bort till ortens fotbollsplan, krängde av mig skor och strumpor, sen kutade jag fem varv runt planen på bara fötter. Häf
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 22:38Är supernöjd!
Klarade 1 mil för första gången idag och det på tiden 63 min 🙂
Skulle egentligen bara ut och köra en mellanrunda idag - 1 mils gränsen skulle jag enligt planeringen spräcka på tis som är min födelsedag.
Men när vi sprungit de planarade 7
Är supernöjd!
Klarade 1 mil för första gången idag och det på tiden 63 min 🙂
Skulle egentligen bara ut och köra en mellanrunda idag - 1 mils gränsen skulle jag enligt planeringen spräcka på tis som är min födelsedag.
Men när vi sprungit de planarade 7
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 23:33Skönt med träningshelg och jag kom ute varje dag trots vädret. Idag blev det några km, i fredags 8,75 km och igår löpskolning innan bastubad med dopp i 11-gradigt vatten.
Skönt med träningshelg och jag kom ute varje dag trots vädret. Idag blev det några km, i fredags 8,75 km och igår löpskolning innan bastubad med dopp i 11-gradigt vatten.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 15:20Svettig intervallstege på motionscykel idag. Behållning var annars mest TV-debatten i "Efter tio". Mjölk är tydligen väääldigt dåligt. Vilket måste innebära att jag faktiskt mår jättedåligt efter all mjölk jag har hällt i mig, och fortfarande häller i mig
Svettig intervallstege på motionscykel idag. Behållning var annars mest TV-debatten i "Efter tio". Mjölk är tydligen väääldigt dåligt. Vilket måste innebära att jag faktiskt mår jättedåligt efter all mjölk jag har hällt i mig, och fortfarande häller i mig
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:10Grattis Åsa till 10km...
Gjorde 10 lugna km i dag. känndes bra. Skönt att springa när det inte blåser 🙂
Grattis Åsa till 10km...
Gjorde 10 lugna km i dag. känndes bra. Skönt att springa när det inte blåser 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 18:4316 varma och svettiga km. Sol, blå himmel och ca 18°C. Inte precis mitt favoritväder, jag som föredrar vinterns svalka. Nåväl, det var härligt ändå och jag längtade verkligen ut på en löprunda! Alldeles för många dagar sedan jag sprang någon riktig runda!
16 varma och svettiga km. Sol, blå himmel och ca 18°C. Inte precis mitt favoritväder, jag som föredrar vinterns svalka. Nåväl, det var härligt ändå och jag längtade verkligen ut på en löprunda! Alldeles för många dagar sedan jag sprang någon riktig runda!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 19:38Korta intervaller, 15x200 meter. Kändes fantastiskt bra! Varmt skönt, stilla bris i ansiktet och så där riktigt skön ansträningen.
Korta intervaller, 15x200 meter. Kändes fantastiskt bra! Varmt skönt, stilla bris i ansiktet och så där riktigt skön ansträningen.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 08:4113 km i härligt svalt och regnigt väder. Regntunga spår och bara ca 12 timmar sedan gårdagens 16 km löptur. Tog det riktigt lugnt.
Kram,
Jenny
13 km i härligt svalt och regnigt väder. Regntunga spår och bara ca 12 timmar sedan gårdagens 16 km löptur. Tog det riktigt lugnt.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 22:1613 härliga km, efter att solen har gått ner.
13 härliga km, efter att solen har gått ner.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 11:0021,7 km löpning runt Vallentunasjön med sällskap av maken. Vi tog det riktigt lugnt och efter ca 5 km fick jag ont i höger vad. Fick bita i och ta det fortsatt lugnt och avlasta vaden resten av rundan. Inget vidare tryck i löpningen med andra ord (som om
21,7 km löpning runt Vallentunasjön med sällskap av maken. Vi tog det riktigt lugnt och efter ca 5 km fick jag ont i höger vad. Fick bita i och ta det fortsatt lugnt och avlasta vaden resten av rundan. Inget vidare tryck i löpningen med andra ord (som om