Quote from Jonny Persson on 29 May 2012, 21:19Framförallt tycker jag att det blir mindre pollen i luften när det mojnar. Bra Jenny!
Framförallt tycker jag att det blir mindre pollen i luften när det mojnar. Bra Jenny!
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 22:39Undrar om det blir nån öl för mig i år 🙁
Undrar om det blir nån öl för mig i år 🙁
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 23:12Blodomloppet.. Cirka 44 min. PB med 18 min! Får duga, med 6-7 löpträningar i vår.. 🙂
Blodomloppet.. Cirka 44 min. PB med 18 min! Får duga, med 6-7 löpträningar i vår.. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 19:48Mycket bra!
Tänk att löpning kan vara så läkande. Började dagens pass med huvudvärk. (#) Efter fem rundor i en backe och sammanlagt 8 km är huvudvärken som bortblåst. Slå det IPREN gubben!! (V)
Mycket bra!
Tänk att löpning kan vara så läkande. Började dagens pass med huvudvärk. (#) Efter fem rundor i en backe och sammanlagt 8 km är huvudvärken som bortblåst. Slå det IPREN gubben!! (V)
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 06:22Snabbt väcka benenpass inför kvällen kändes nog rätt bra, men gick kanske väl fort ...
Snabbt väcka benenpass inför kvällen kändes nog rätt bra, men gick kanske väl fort ...
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 06:51Gårdagens pass var mördande jobbigt. Intervaller 10 km - ville kräkas sen.
Nu mår jag bättre och visst tusan blir det en liten runda sen ikväll också!
Gårdagens pass var mördande jobbigt. Intervaller 10 km - ville kräkas sen.
Nu mår jag bättre och visst tusan blir det en liten runda sen ikväll också!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 19:22I går med Nikes parfotaskor 5,7 kilometer i Eljusspåret Ainiovaara . det tog tid:26:07. Och det var tyngt i början. Men det bästa foten känns bra. 🙂
I går med Nikes parfotaskor 5,7 kilometer i Eljusspåret Ainiovaara . det tog tid:26:07. Och det var tyngt i början. Men det bästa foten känns bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 09:2013 km löpning i kraftig, byig vind och ca 6°C. Växlande uppehåll och kraftigt regn. Långa tights, funktionst-shirt, tunn löparjacka och keps funkade superbra. 10 km av rundan går inne i skogen, så vinden var inte alltför besvärande. Lagom klädd för en så
13 km löpning i kraftig, byig vind och ca 6°C. Växlande uppehåll och kraftigt regn. Långa tights, funktionst-shirt, tunn löparjacka och keps funkade superbra. 10 km av rundan går inne i skogen, så vinden var inte alltför besvärande. Lagom klädd för en så
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 12:23Eslövs stadslopp över 10 km på tiden 43,46 placering 8 av 45 , det är jag riktigt nöjd med . Andra varvet gick snabbare en första .Lycka till alla maraton löpare ni har min respekt
Eslövs stadslopp över 10 km på tiden 43,46 placering 8 av 45 , det är jag riktigt nöjd med . Andra varvet gick snabbare en första .Lycka till alla maraton löpare ni har min respekt
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 11:07Lugn och skön runda runt Vallentunasjön tillsammans med maken. Oväntat skönt med tanke på prognosen. Vi fick ca +7°C, byig vind och uppehåll och tom ett par minuters solsken! Vinden hade avtagit betydligt jämfört med igår. Rätt kläder och härligt sällskap
Lugn och skön runda runt Vallentunasjön tillsammans med maken. Oväntat skönt med tanke på prognosen. Vi fick ca +7°C, byig vind och uppehåll och tom ett par minuters solsken! Vinden hade avtagit betydligt jämfört med igår. Rätt kläder och härligt sällskap