Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Framförallt tycker jag att det blir mindre pollen i luften när det mojnar. Bra Jenny!

Undrar om det blir nån öl för mig i år 🙁

Blodomloppet.. Cirka 44 min. PB med 18 min! Får duga, med 6-7 löpträningar i vår.. 🙂

Mycket bra!
Tänk att löpning kan vara så läkande. Började dagens pass med huvudvärk. (#) Efter fem rundor i en backe och sammanlagt 8 km är huvudvärken som bortblåst. Slå det IPREN gubben!! (V)

Snabbt väcka benenpass inför kvällen kändes nog rätt bra, men gick kanske väl fort ...

Gårdagens pass var mördande jobbigt. Intervaller 10 km - ville kräkas sen.
Nu mår jag bättre och visst tusan blir det en liten runda sen ikväll också!

I går med Nikes parfotaskor 5,7 kilometer i Eljusspåret Ainiovaara . det tog tid:26:07. Och det var tyngt i början. Men det bästa foten känns bra. 🙂

13 km löpning i kraftig, byig vind och ca 6°C. Växlande uppehåll och kraftigt regn. Långa tights, funktionst-shirt, tunn löparjacka och keps funkade superbra. 10 km av rundan går inne i skogen, så vinden var inte alltför besvärande. Lagom klädd för en så

Eslövs stadslopp över 10 km på tiden 43,46 placering 8 av 45 , det är jag riktigt nöjd med . Andra varvet gick snabbare en första .Lycka till alla maraton löpare ni har min respekt

Lugn och skön runda runt Vallentunasjön tillsammans med maken. Oväntat skönt med tanke på prognosen. Vi fick ca +7°C, byig vind och uppehåll och tom ett par minuters solsken! Vinden hade avtagit betydligt jämfört med igår. Rätt kläder och härligt sällskap