Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 16:35Förmiddagslöpning i samband med besök hemma hos mamma. 15km, bra väder, bra runda (H)
Förmiddagslöpning i samband med besök hemma hos mamma. 15km, bra väder, bra runda (H)
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 22:05Sprang ut närmare kl 21.00 i klädd linne och shorts, det var så skönt 🙂
Sprang ut närmare kl 21.00 i klädd linne och shorts, det var så skönt 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 22:54För första gången på länge kunde jag uppfatta något postivt under träningspasset. Passet började trögt som vanligt. Benen kändes tunga.
Men när jag satte igång med intervallerna så blev det nytt rekord. Jag körde 1+1 min intervaller och kan ju inte låta
För första gången på länge kunde jag uppfatta något postivt under träningspasset. Passet började trögt som vanligt. Benen kändes tunga.
Men när jag satte igång med intervallerna så blev det nytt rekord. Jag körde 1+1 min intervaller och kan ju inte låta
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 19:52Första löppasset sedan i söndags, efterlängtat!
16 km lugn löpning i värmen. Tur att värsta värmen lagt sig!
Kram,
Jenny
Första löppasset sedan i söndags, efterlängtat!
16 km lugn löpning i värmen. Tur att värsta värmen lagt sig!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 21:593X400m intervall 3.26 min/km , jobbigt men kul .
3X400m intervall 3.26 min/km , jobbigt men kul .
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 09:1713 km i nya skor, Inov-8 X-Talon 160. 10 km i motionsspår och 3 km asfalt (transportlöpning till/från spåret). Tung och lite sugande känsla på asfalten, men en lätt och snabb känsla i spåret. Underbar passform, härliga skor! Lagom temperatur på gränsen ti
13 km i nya skor, Inov-8 X-Talon 160. 10 km i motionsspår och 3 km asfalt (transportlöpning till/från spåret). Tung och lite sugande känsla på asfalten, men en lätt och snabb känsla i spåret. Underbar passform, härliga skor! Lagom temperatur på gränsen ti
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 11:04Ut och springa "lättpass" på 18 km, varmt. Gjorde misstaget att börja med lätta spåret och sedan ta det svåra ...
Ut och springa "lättpass" på 18 km, varmt. Gjorde misstaget att börja med lätta spåret och sedan ta det svåra ...
Quote from Jonny Persson on 26 May 2012, 13:00Kanonskönt! Bonkade lite i värmen under gårdagens långa intervaller men nu var kroppen med i matchen igen. Precis som Lingling hade jag ett lättpass på cirka 18 km i planen. 18,6 km blev det till slut på höga 1.22. Avslutade med bad. 🙂
Kanonskönt! Bonkade lite i värmen under gårdagens långa intervaller men nu var kroppen med i matchen igen. Precis som Lingling hade jag ett lättpass på cirka 18 km i planen. 18,6 km blev det till slut på höga 1.22. Avslutade med bad. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 15:50Passade på att ta en runda nu när det är varmt och skönt. Kan vara bra att vänja sig vid värme...
Passade på att ta en runda nu när det är varmt och skönt. Kan vara bra att vänja sig vid värme...
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 18:09Avslutning på träningschemat med 60 min löpning idag.
Gick inte jättebra - men jag höll ut.
Första 35 min kändes sköna och hade bra flyt, sedan tog det helt plötsligt stop och det blev superjobbigt. Var som att springa in i en mur 🙁 .
Skyller på pollen
Avslutning på träningschemat med 60 min löpning idag.
Gick inte jättebra - men jag höll ut.
Första 35 min kändes sköna och hade bra flyt, sedan tog det helt plötsligt stop och det blev superjobbigt. Var som att springa in i en mur 🙁 .
Skyller på pollen