Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Hade orientertingstävling idag. Inviduell långdistans + stafett. Det inviduella gick helt okej. Stafetten däremot otroligt uselt:/ bommade hur mycket som helst, tom målet!! 5 km extra ungefär tror jag det blev. Som pricken över i:et regnade det, och var k

Lyckades träffa ett av dagens många regnskurar, jag trodde jag skulle klara mig men jag blev blöt. Tog en rask promenad på 3 km-runda men solen kom fram innan jag kom runt så den sken på mig när jag körde benstyrkeövningar i lekparken 🙂

Här hålls tumm

Regn, +7°C och byig vind. Tunga löparspår, tunga ben. Men så skönt ändå! Passerade dessutom 100 sprungna mil i år, så jag hade en morot att kämpa för! Fick lite draghjälp av en ung man i 5 av de 13 km, inte helt fel!
100-mila-skål på er alla!
Kram,
Jenny

Camilla Blomquist: Nästa gång ska vi inte hålla tummarna! 5-3 till Kanada och 7-3 till Ryssland 😉 Jag blev väldigt ledsen kan jag berätta när en i den finska publiken började gråta och gick ut då vi förlórade 🙁

Tungt i början, rätt bra kring 1 mil men sen lite tungt igen. Blåste som attan ute och jag fick springa några sträckor i djup blötsnö. Sjöblöt om fötterna. Löparspårets torv var blöt och tung att springa i den också så jag övergav och körde mest asfalt/gr

Caroline: vi får sitta på händerna nästa match. I kväll gäller det för våra Kronor, när ska Lejonens ut på isen?

Jag ska virka mer i kväll tror jag 🙂

Beslöt att promenera rask för att komma i gång efter en förkylning men benen ville springa efter knappt 5 km 😀 http://www.youtube.com/watch?v=uFcM1DiWbro&src_vid=ym4HGUDbKbY&annotation_id=annotation_266174&feature=iv
"benen blir fulla med spring"

Äntligen!
Har inte sprungit en meter sedan i lördags morse, hade spring i benen! Har tokstressat senaste tiden och ffa senaste 4 dagarna. Släckte lampan kl 01:00 inatt och vaknade kl 05:20. Kände mig bakfull trots att jag inte druckit något alkoholhaltig

Det var till att ränna upp och ner för en kort backe i dag. Slitsamt men skönt efteråt (V)

Sovmorgon, var inte ute i spåret förrän 2 timmar senare än vanligt. Betydligt fler som rörde sig i/kring spåret. Tunga, tunga ben. Glömde ta astmamedicin i förebyggande syfte, så det blev 13 km i anpassat, lugnt tempo. Tunga spår, tunga ben, inga problem