Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 18:00Hmm, vilket "dagens pass"?
Jag är förkyld 🙁
Hmm, vilket "dagens pass"?
Jag är förkyld 🙁
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 19:11Underbart, härligt!
Kände mig tungandad efter ca 1,5 km, lite blodsmak, kom på att jag glömt ta astmaspray, så det blev till att tänka till på att hålla farten nere. Inte för att jag har några större problem på den fronten, men... Det skiljer inte många s
Underbart, härligt!
Kände mig tungandad efter ca 1,5 km, lite blodsmak, kom på att jag glömt ta astmaspray, så det blev till att tänka till på att hålla farten nere. Inte för att jag har några större problem på den fronten, men... Det skiljer inte många s
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 19:41Liten pass efter fyra dagars vila i grusväg . Bara 3,6 kilometer lugn tempo. Foten är inte helt bra ännu. Har kännedom efter löpning men inte så farligt. 🙂
Liten pass efter fyra dagars vila i grusväg . Bara 3,6 kilometer lugn tempo. Foten är inte helt bra ännu. Har kännedom efter löpning men inte så farligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 20:58ok- såhär efteråt...
Var extremt omotiverad att ge mig ut på min 40 min runda idag så jag kompromissade med mig själv och bestämde mig för en 20 minutare i snabbare tempo (som blev en 30 minuters runda pga för få broar på springvägen runt ån).
Flåsade om
ok- såhär efteråt...
Var extremt omotiverad att ge mig ut på min 40 min runda idag så jag kompromissade med mig själv och bestämde mig för en 20 minutare i snabbare tempo (som blev en 30 minuters runda pga för få broar på springvägen runt ån).
Flåsade om
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 14:42Episkt pass med 6-åringen! Han ska springa Minivarvet (250 m) på söndag och tyckte han behövde träna. Har försökt få med honom ut på lite spring tidigare men då har han inte varit sugen. Men nu så... På med nya fräcka "springskor" och ut på kanalbanken.
Episkt pass med 6-åringen! Han ska springa Minivarvet (250 m) på söndag och tyckte han behövde träna. Har försökt få med honom ut på lite spring tidigare men då har han inte varit sugen. Men nu så... På med nya fräcka "springskor" och ut på kanalbanken.
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 15:02Härligt med sportglädje 🙂 Mötte en skolklass som sprang en runda nära hemmet. Några kämpade på medan andra sprang i prattempo.
Jag tog en promenad i solskenet idag, det kändes i benen så nån nytta gjorde den väl.
Härligt med sportglädje 🙂 Mötte en skolklass som sprang en runda nära hemmet. Några kämpade på medan andra sprang i prattempo.
Jag tog en promenad i solskenet idag, det kändes i benen så nån nytta gjorde den väl.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 08:15Njöt av det underbara, svala löpvädret. Spanade in en vacker skogsskata som satt på en gren intill löparspåret. Lugnet hägrade i skogen, det doftade av skir och spirande vårgrönska. 13 härliga km, enda smolket i bägaren var tårarna som rann, men björkpoll
Njöt av det underbara, svala löpvädret. Spanade in en vacker skogsskata som satt på en gren intill löparspåret. Lugnet hägrade i skogen, det doftade av skir och spirande vårgrönska. 13 härliga km, enda smolket i bägaren var tårarna som rann, men björkpoll
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 18:27Jag får inget flyt i löpningen, jag har väl sprungit för lite i år. Det fick bli lite intervaller och backe svetten rann.
Jag får inget flyt i löpningen, jag har väl sprungit för lite i år. Det fick bli lite intervaller och backe svetten rann.
Quote from Marléne Lönnqvist on 9 May 2012, 20:04Spöregn och intervaller på 400m-bana hur kul kan det vara. Slapp undan lätt idag. Efter 3 varv invaderades banan av friidrottsungar som skulle ha träning. Jag slapp mina sista 3 varv 🙂 Men mitt första varv var nog det snabbaste jag kutat någonsin, blods
Spöregn och intervaller på 400m-bana hur kul kan det vara. Slapp undan lätt idag. Efter 3 varv invaderades banan av friidrottsungar som skulle ha träning. Jag slapp mina sista 3 varv 🙂 Men mitt första varv var nog det snabbaste jag kutat någonsin, blods
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 08:37Regntunga löpspår. Eftersom mina ögon rinner pga pollenallergi hade jag jacka på under rundan - enda plagget med vettiga fickor att förvara tissues i. Tokvarmt! Det utlovade regnet uteblev, istället var det +14°C och solsken! Våtvarmt omslag, typ... Tung,
Regntunga löpspår. Eftersom mina ögon rinner pga pollenallergi hade jag jacka på under rundan - enda plagget med vettiga fickor att förvara tissues i. Tokvarmt! Det utlovade regnet uteblev, istället var det +14°C och solsken! Våtvarmt omslag, typ... Tung,