Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 12:18Första passet efter lördagens Lidingö Ultra 26 K. Inte ett moln på himlen och benen kändes ovanligt pigga. Hade gärna sprungit längre än 1,45 km i min orange Ultra-tröja (H) men för lite tid mellan sen frukost och jobb.......
Första passet efter lördagens Lidingö Ultra 26 K. Inte ett moln på himlen och benen kändes ovanligt pigga. Hade gärna sprungit längre än 1,45 km i min orange Ultra-tröja (H) men för lite tid mellan sen frukost och jobb.......
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 17:00Lite väl varmt och långt, Kanallöpet 🙂
Lite väl varmt och långt, Kanallöpet 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 17:18Fick äntligen till ett riktigt långpass. 24,56 km och det längsta jag sprungit hittills 🙂 🙂 det längsta innan var en halvmara. Det gick bra men efter 20 km var det väldigt kämpigt!!
Fick äntligen till ett riktigt långpass. 24,56 km och det längsta jag sprungit hittills 🙂 🙂 det längsta innan var en halvmara. Det gick bra men efter 20 km var det väldigt kämpigt!!
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 21:13Fick till ett riktigt bra pass idag efter gårdagens tunga 5km...Kanske hade det med att göra att jag fick till det inomhus på gymmets löpband...där är det pollenfritt (H)
Förhoppningsvis så hjälper pollentabletterna from nu så jag kan fortsätta utomhus ;
Fick till ett riktigt bra pass idag efter gårdagens tunga 5km...Kanske hade det med att göra att jag fick till det inomhus på gymmets löpband...där är det pollenfritt (H)
Förhoppningsvis så hjälper pollentabletterna from nu så jag kan fortsätta utomhus ;
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 07:11Svalt och skänt morgonpass å ena sidan, men segt att få igång benen idag. Återställare.
Svalt och skänt morgonpass å ena sidan, men segt att få igång benen idag. Återställare.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 07:43Underbart väder denna morgon! Startade i +2°C och hade +8°C vid hemkomst. Strålande solsken, vindstilla, spirande grönska och fågelkvitter.
13 km, relativt tunga ben, men så njutningsfullt!Kram,
Jenny
Underbart väder denna morgon! Startade i +2°C och hade +8°C vid hemkomst. Strålande solsken, vindstilla, spirande grönska och fågelkvitter.
13 km, relativt tunga ben, men så njutningsfullt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 09:04I går Tävling Finska Lohijärvi. 5 kilometer asfalt. Kom trea herrar 40. med fin slut spurt. Hade annars i loppen svårt att hänga efter en grupp men gav inte upp och slut spurtet gav tillbaka till många. Tiden blev 18:51 .
Vädred var annars fin men det bl
I går Tävling Finska Lohijärvi. 5 kilometer asfalt. Kom trea herrar 40. med fin slut spurt. Hade annars i loppen svårt att hänga efter en grupp men gav inte upp och slut spurtet gav tillbaka till många. Tiden blev 18:51 .
Vädred var annars fin men det bl
Quote from Jonny Persson on 2 May 2012, 13:47Årspremiär för löpning med bar överkropp och det uppskattades av många.
Årspremiär för löpning med bar överkropp och det uppskattades av många.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 17:57Mackan,
Aj 17 att man satt hemma framför datorn och slavade istället för att vara i samma löparspår som du var! 😉
Uppriktigt: hade jag blivit bländad? (H)
Kram,
Jenny
Edit: Förlåt, jag var tvungen! (#)
Mackan,
Aj 17 att man satt hemma framför datorn och slavade istället för att vara i samma löparspår som du var! 😉
Uppriktigt: hade jag blivit bländad? (H)
Kram,
Jenny
Edit: Förlåt, jag var tvungen! (#)
Quote from Jonny Persson on 2 May 2012, 18:54Du hade nog inte blivit bländad Jenny! 🙂 Annars hade du en chans till nu på kvällskvisten för jag kom nyss hem från fjorton nercabbade kilometer.
Du hade nog inte blivit bländad Jenny! 🙂 Annars hade du en chans till nu på kvällskvisten för jag kom nyss hem från fjorton nercabbade kilometer.