Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 09:41Underbart!
Lämnade jackan hemma! T-shirt, korttights och barfota (varken strumpor eller skor), ljummen vind och härlig temperatur. Sommarkänsla! 4 km asfaltslöpning. (L)
Kram,
Jenny
Underbart!
Lämnade jackan hemma! T-shirt, korttights och barfota (varken strumpor eller skor), ljummen vind och härlig temperatur. Sommarkänsla! 4 km asfaltslöpning. (L)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 10:51Lurade med maken runt Vallentunasjön. Härligt, +7°C vid start. Korttights (eftersom långtightsen ligger kvar på jobbet...), t-shirt och löparjacka. Periodvis för varmt, då åkte jackärmarna upp till armbågarna, bitvis något ruggigt, då åkte jackärmarna ner
Lurade med maken runt Vallentunasjön. Härligt, +7°C vid start. Korttights (eftersom långtightsen ligger kvar på jobbet...), t-shirt och löparjacka. Periodvis för varmt, då åkte jackärmarna upp till armbågarna, bitvis något ruggigt, då åkte jackärmarna ner
Quote from Marléne Lönnqvist on 29 April 2012, 10:55Skulle skriva i tråden igår men då strulade datorn så jag får väl uppdatera här nu. Ett härligt långpass i vårvärme. Dock mindre kul med krampande ben men jag tog mig hem och landade på 2,8 mil totalt.
Idag blir det vila eller några mil på cykel. får fun
Skulle skriva i tråden igår men då strulade datorn så jag får väl uppdatera här nu. Ett härligt långpass i vårvärme. Dock mindre kul med krampande ben men jag tog mig hem och landade på 2,8 mil totalt.
Idag blir det vila eller några mil på cykel. får fun
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 13:18Jag har dragits med en hälsporre (PF) senaste månaden, men idag kunde jag springa 11km i bra tempo! Så jag är så himla nöjd 🙂 :-)n:-)
Jag har dragits med en hälsporre (PF) senaste månaden, men idag kunde jag springa 11km i bra tempo! Så jag är så himla nöjd 🙂 :-)n:-)
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 15:0328km, sol +15, svag vind... perfekt 🙂 trots att jag hade motvind mest hela tiden.
28km, sol +15, svag vind... perfekt 🙂 trots att jag hade motvind mest hela tiden.
Quote from Henrik Rangfeldt on 29 April 2012, 15:57Idag sprang jag en mil för första gången, känns himla bra! Följde ett program för ett år sen men efter ett misslyckat försök gav jag upp. Nu har jag sprungit som jag känner för det och det gick ju bra :).
Idag sprang jag en mil för första gången, känns himla bra! Följde ett program för ett år sen men efter ett misslyckat försök gav jag upp. Nu har jag sprungit som jag känner för det och det gick ju bra :).
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 18:56(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 08:53Körde lätt och snabbt kort ("tre snabba kilometer") inför morgondagen och samordnade det med sommarutmaningen. Kyligt och trevligt att springa så det kändes häpnadsväckande bra när benen vaknat.
Körde lätt och snabbt kort ("tre snabba kilometer") inför morgondagen och samordnade det med sommarutmaningen. Kyligt och trevligt att springa så det kändes häpnadsväckande bra när benen vaknat.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:2813 härliga morgonkm. Pollen och brandrök i luften. Inte ens hundägarna hade hunnit upp i spåret denna lediga dag, sprang i ensamt majestät. Träden/buskarna har blivit märkbart grönare sedan jag var vid Vallentuna IP förra gången. Underbart!
Inte lika skö
13 härliga morgonkm. Pollen och brandrök i luften. Inte ens hundägarna hade hunnit upp i spåret denna lediga dag, sprang i ensamt majestät. Träden/buskarna har blivit märkbart grönare sedan jag var vid Vallentuna IP förra gången. Underbart!
Inte lika skö
Quote from Marléne Lönnqvist on 1 May 2012, 12:135 tunga kilometer idag. Löparjackan hade inte behövts kan jag säga, molnigt men varmt ute. Benen kändes inte så tunga som jag trodde de skulle göra men kroppen var trött. Fick inget flyt i andningen och vissa gångbanor var inte sopade, halkade runt i grus
5 tunga kilometer idag. Löparjackan hade inte behövts kan jag säga, molnigt men varmt ute. Benen kändes inte så tunga som jag trodde de skulle göra men kroppen var trött. Fick inget flyt i andningen och vissa gångbanor var inte sopade, halkade runt i grus