Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Femma med lagom tempo. Kändes tyngt ppga. för gårdagens styrke träning. mage +ben. Har rejäl träningsvärk! Är i morgon säkert ännu värre. 😉

@Helena
I det program jag använde stod det att "det ska vara ansträngande, men inte mer än att man orkar fortsätta gå efter löpningen". Man får prova sig fram där.

Mitt pass kändes riktigt bra. Tog elljusspåret på morgonen innan frukost. Sprang två varv och i det sista varvet flög benen fram över sågspånen i spåret. Tänker försöka få till lite fler sådana här morgonpass. 🙂

Helena,
vad gäller tempo så fick jag lov att ta bort tempo från mina löppass. För om jag skulle springa enligt det så kunde jag i vissa tempon powerwalka fortare 🙂
Så mitt bästa tips är att, som även sagts av föregående löpare, Känn dig för ... Jag bry

Förjävligt.

Skön lugn distans, 7km i spenaten som ett första pass efter ett ryggskott. Benen kändes lätta och det var svårt att inte driva på men jag klarade av att hålla mig till planen. Ryggen var OK genom hela passet och efter. Inget bakslag nu, bara lugna pass he

Lätt distans 6km, medelpuls 75%. Rehab-pass efter löparknäproblem. Kändes jättebra ända till sista metrarna då knäna gjorde sig påminda 🙁

Segt, ville egentligen inte men kom i väg ändå (V) tog det lungt med många korta gå pauser hade glömt ta inhalatíon innan. Hade de gamla jogging skorna de var stumma duger inte längre som reserv.

Kunde inte låta bli att ge mig ut fastän benen var lite stumma sen gymmet i måndags och en kort löptur igår. Det var SOL ute och jag hade nya skor (Nike Free 3.0 V3) att prova. Valde ett springa/gå-pass idag. Kändes väl rätt ok även om benen inte var helt

Provade att springa ett snabbpass, mest för att jag hade ont om tid. Men också för att jag blivit inspirerad av att ta mig ur bekvämlighetszonen. Brukar sällan göra detta, och det var jobbigt. Himla jobbigt.
Blev 10 km på för mig BP 47.35. 😀 Supernöjd! S