Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 18:34Två pass idag. Först med sonen 5,11 km rund byn med 4:22 tempo. Tre -fyra timmar senare samma runda med 4:06 tempo. Andra passet var pulsen hög hela sträckan, och fick jobba hela tiden. Första passet var som att flyga!! Lätt som plätt! 🙂
Två pass idag. Först med sonen 5,11 km rund byn med 4:22 tempo. Tre -fyra timmar senare samma runda med 4:06 tempo. Andra passet var pulsen hög hela sträckan, och fick jobba hela tiden. Första passet var som att flyga!! Lätt som plätt! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 12:39Sjukdom i 2 veckor, första passet efter det fick bli löpband och gym. 5 km 31 min och sen körde jag lite armar och stretching.
Jag hade glömt hur fruktansvärt tråkigt och tungt det är att springa på löpband, men jag slapp regnet och blåsten i kalla Sthl
Sjukdom i 2 veckor, första passet efter det fick bli löpband och gym. 5 km 31 min och sen körde jag lite armar och stretching.
Jag hade glömt hur fruktansvärt tråkigt och tungt det är att springa på löpband, men jag slapp regnet och blåsten i kalla Sthl
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 09:31Tung löpning idag. Härligt väder med +1,5°C och mulet. Första morgonen på två veckor som jag vaknat utan igenklistrade ögon, skönt att pollenmängden minskat något! Tyvärr fick jag fortfarande torka ögonen var 300-500 m pga tårar, men det kändes mycket bät
Tung löpning idag. Härligt väder med +1,5°C och mulet. Första morgonen på två veckor som jag vaknat utan igenklistrade ögon, skönt att pollenmängden minskat något! Tyvärr fick jag fortfarande torka ögonen var 300-500 m pga tårar, men det kändes mycket bät
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 10:34Blandat. Skulle springa tempo i ett pass på totalt 14 km vilket käöndes segt, men mkt lättare när jag flyttade ut på asfalten. Märks att jag maskat sista veckorna antar jag ...
Blandat. Skulle springa tempo i ett pass på totalt 14 km vilket käöndes segt, men mkt lättare när jag flyttade ut på asfalten. Märks att jag maskat sista veckorna antar jag ...
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 16:08Det blev rejält tufft och ansträngande med 31,5 km varav 7 km var i maratempo. Tur det var ett s.k. Fun Run 🙂
Det blev rejält tufft och ansträngande med 31,5 km varav 7 km var i maratempo. Tur det var ett s.k. Fun Run 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 16:32Riktigt superjobbigt. :@
Skulle springa 45 min enligt schemat men var helt mör i benen redan efter 10min (och spyfärdig efter 20).
Kämpade mig dock igenom rundan och höll ut hela vägen trots att jag allvarligt övervägde att ge upp flera gånger.
Är fortf
Riktigt superjobbigt. :@
Skulle springa 45 min enligt schemat men var helt mör i benen redan efter 10min (och spyfärdig efter 20).
Kämpade mig dock igenom rundan och höll ut hela vägen trots att jag allvarligt övervägde att ge upp flera gånger.
Är fortf
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 19:585,11 km Med 4:17 Tempo. Tänkte ta ännu hårdare tempo ,men fick låta bli när hade kännedom i vänster häl/vad. Och halva sträckan pullsen ökade från 144 till 187.?? men söng efter en stund under 150 i gen?? Kände inte något konstigt. men var rädd att köra f
5,11 km Med 4:17 Tempo. Tänkte ta ännu hårdare tempo ,men fick låta bli när hade kännedom i vänster häl/vad. Och halva sträckan pullsen ökade från 144 till 187.?? men söng efter en stund under 150 i gen?? Kände inte något konstigt. men var rädd att köra f
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 10:42Duggregn, blåsigt och omkring +4°C. Låter inte lattjolajban kanske, men härligt väder för en löprunda! Tunga ben och håll efter halva distansen, jag blev superförvånad när jag upptäckte att jag tangerat pb på distansen!
21,7 km avklarade före kl 09:00, h
Duggregn, blåsigt och omkring +4°C. Låter inte lattjolajban kanske, men härligt väder för en löprunda! Tunga ben och håll efter halva distansen, jag blev superförvånad när jag upptäckte att jag tangerat pb på distansen!
21,7 km avklarade före kl 09:00, h
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 10:43Cykelrunda, basrundan. Rätt kyligt, men inte så mkt vind så det var OK.
Cykelrunda, basrundan. Rätt kyligt, men inte så mkt vind så det var OK.
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 13:24Tog mig runt på mitt planerade långpass fast det tog tid. Eftersom jag bestämt mig för att det var sträckan jag var ute efter så gjorde det inget att dryga 15 km tog över två timmar.
Tog mig runt på mitt planerade långpass fast det tog tid. Eftersom jag bestämt mig för att det var sträckan jag var ute efter så gjorde det inget att dryga 15 km tog över två timmar.