Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass kändes riktigt vårlikt. 34 km progressiv distanslöpning landade på höga 2:28 och det med lätta ben från start till mål. Yay!

Vårlikt här med under mitt återhämtningspass, jag hade kortärmat och shorts och andra gick i vinterjacka och mössa. Jag njöt under de 3 km jag sprang (H).

..Kvällens lilla pass på 4km gick i otroliga kvälls himmel färger...lila, rosa, blått, och solnedgångs brandgult 🙂 Luften var klar och det var skönt att komma ut ... men trots detta skådespel kändes det tungt...tom pulsen efteråt visade att den varit öv

Riktigt illa! "Komma igång"-runda efter förkylning. Tungt, odugligt, jobbigt, tråkigt. Benen kändes som bly och pulsen for iväg. Inget kul alls.

Körde mitt första löppass idag. Kör ett program som heter 0-5 km på 12 veckor. Även fast jag bara sprang i 1 min åt gången så kändes det som att jag skulle dö 🙂 Jag hoppas verkligen att det bli lättare.

Det blir lättare Helena. Tålamod. 🙂

Jorå. Bra under uppvärmningen. Skulle för första gången testa "Olgor", 3x2000 meter. Hann till slutet på första och fick ett rejält hugg i vaden. Promenad tillbaka, stretch och Tigerbalsam. Hoppas det är något ytterst tillfälligt. Har inte riktigt tid att

Oförskämt härligt och med pigga ben!
Hade tid att njuta av den spirande grönskan, såg bla årets första humla! Ca +12°C vid start, så det blev säsongspremiär för korttights. Riktigt sen debut i år, men extra härlig!
Klockade in mig på tangerat pb på dist

@Helena,
Jag kör själv ett sådant program...är inne på vecka 3 😉
Det känns lite fånigt att gå/springa men faktum är att jag redan har blivit snabbare ... 🙂 min tempotid är snabbare och syftet med mitt program är under 60min på milen till midsommar (12v

Tack tack vad skönt att veta 😀

Marie
I mitt program står det inte vilket tempo jag ska använda. Idag gick i 6 km/h och sprang 8 km/h. Är det bra? Vet inte om jag klarar att springa mycket fortare än så. Något bra tips till en nybörjare?