Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 15:46Efter lite förkylning så var det himla skönt att sprinng igen. Hade både sol och värme längs mina 4km och sällskap av min dotter på cyckel.
Efter lite förkylning så var det himla skönt att sprinng igen. Hade både sol och värme längs mina 4km och sällskap av min dotter på cyckel.
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 19:39Samma kuperade mil två dagar i rad. I går i en decimeter blötsnö. I dag i slask och djupa vattenpölar. Jag har trivts som ett blötdjur i lervälling. Och framför allt har mina dubbade terrängskor (Inov8 Oroc) excellerat i blötsnön och slasket. De är tveklö
Samma kuperade mil två dagar i rad. I går i en decimeter blötsnö. I dag i slask och djupa vattenpölar. Jag har trivts som ett blötdjur i lervälling. Och framför allt har mina dubbade terrängskor (Inov8 Oroc) excellerat i blötsnön och slasket. De är tveklö
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 20:14Hemskt och härligt! Hade sällskap som gjorde det till den längsta, snabbaste och hårdaste rundan i år. Avslutade med en spurt som gjorde att jag funderade på att be främlingar om hjälp att ta mig sista biten hem.
Men det är ju så skönt efteråt!
Hemskt och härligt! Hade sällskap som gjorde det till den längsta, snabbaste och hårdaste rundan i år. Avslutade med en spurt som gjorde att jag funderade på att be främlingar om hjälp att ta mig sista biten hem.
Men det är ju så skönt efteråt!
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 21:27...underbar kortrunda där solen sken 😉 Puls och kropp kändes pigg....till skillnad mot de pass tidigare i veckan (H) ... nu framåt och uppåt mot en ny pigg vecka....Spring fint
...underbar kortrunda där solen sken 😉 Puls och kropp kändes pigg....till skillnad mot de pass tidigare i veckan (H) ... nu framåt och uppåt mot en ny pigg vecka....Spring fint
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 22:56Första kilometern joggad på tio år. Ungefär 10 minuter tog det, med barnvagn. Ingen vidare tid, men nu vet jag att mina knän inte dog, bara att öka nu!
Första kilometern joggad på tio år. Ungefär 10 minuter tog det, med barnvagn. Ingen vidare tid, men nu vet jag att mina knän inte dog, bara att öka nu!
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 19:23Det sjuka fyraårsbarnet i vagn. Hade inställningen att springa mitt långsammaste för att inte ha några krav på mig och min gamla pissiga hälsporre eftersm jag tog en chansning och sprang mer än mina en, två gånger i veckan som hälsporren hittills har pall
Det sjuka fyraårsbarnet i vagn. Hade inställningen att springa mitt långsammaste för att inte ha några krav på mig och min gamla pissiga hälsporre eftersm jag tog en chansning och sprang mer än mina en, två gånger i veckan som hälsporren hittills har pall
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:28En märklig runda. Hagelstorm strax innan starten. Jag avvaktar och får se molnen skingras och solen titta fram. Perfekt! En rejäl 20-minuters uppvärmning senare är det dags för snabbdistans. Hinner lagom få fart på benen så återvänder haglet och blåsten.
En märklig runda. Hagelstorm strax innan starten. Jag avvaktar och får se molnen skingras och solen titta fram. Perfekt! En rejäl 20-minuters uppvärmning senare är det dags för snabbdistans. Hinner lagom få fart på benen så återvänder haglet och blåsten.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 19:32Efter avhållsamhet i en vecka på grund av förkylning, så känndes det härligt med lite fart i dag. 13km inkl. upp-ner jogg. Drabbades av hagel efter halva sträckan.
Efter avhållsamhet i en vecka på grund av förkylning, så känndes det härligt med lite fart i dag. 13km inkl. upp-ner jogg. Drabbades av hagel efter halva sträckan.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 09:31Motionsspåren bar tydliga tecken efter lördagens snöoväder, spåren var blöta och geggiga! Härligt att komma ut i skogen och lyssna på koltrastens vackra sång. Någon minusgrad i början, så pollenmängden var nog inte våldsam idag. Tårarna rann, mest i börja
Motionsspåren bar tydliga tecken efter lördagens snöoväder, spåren var blöta och geggiga! Härligt att komma ut i skogen och lyssna på koltrastens vackra sång. Någon minusgrad i början, så pollenmängden var nog inte våldsam idag. Tårarna rann, mest i börja
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 15:00Skönt pass på dryga 11 km, fint att orka lite längre efter att årets inledning med 2 förkylningar. Blev blandat underlag, asfalt, grus, motionsspåret i Kallhäll och blöta stigar i skogen.
Skönt pass på dryga 11 km, fint att orka lite längre efter att årets inledning med 2 förkylningar. Blev blandat underlag, asfalt, grus, motionsspåret i Kallhäll och blöta stigar i skogen.