Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

13 km i härligt, lugnt tempo. Något regntunga spår, men lätta ben ändå. Flera plusgrader och regnet höll sig undan trots jämngrå himmel.
Kram,
Jenny

Efter gårdagens totala genomklappning avseende pollenallergi, med igensvullna ögon och bihålevärk, huvudvärk och trötthet trodde jag att dagens morgonrunda skulle kännas tung.

Vaknade dock upp till härligt, tungt och blött snöfall och någonstans omkring

...Löpskolan fortsätter och dagens distans pass varade i 40 (!) minuter...det var skönt 😉

Björn runda med sonen Jaakko. Asfalt 12,14 kilometer med 5:03 tempo. Uppför backar hade vi högsta tempo. Annars lagom lugn och jämn tempo uton sista hundra meter hade vi slut spurt. Kändes jätte bra! 🙂

Lite segt och massa slem i halsen. Men soligt och fint!

Vi ojade oss på jobbet om vädret, tom snöplogen kom fram. Väl hemma så är det soligt och solen värmer (nåja 😉 )
3 km löpning och sen styrketräning, jag började i sandlådan i solskenet och fortsatte inne på yogamattan. Nu blir det stretchning och middag.

Tog en chansning och sprang två kilometer i mina Five fingers i dag. Började lugnt för någon vecka sedan med några hundra meter. Har tidigare som max sprungit en kilometer i dem. Men det kändes bra, och nu är vaderna lite trötta.

Sprang med unge i barnv

Tog en chansning och sprang två kilometer i mina Five fingers i dag. Började lugnt för någon vecka sedan med några hundra meter. Har tidigare som max sprungit en kilometer i dem. Men det kändes bra, och nu är vaderna lite trötta.

Sprang med unge i barnv

Härlig runda runt Vallentunasjön tillsammans med maken. Började i minusgrader och solsken, sedan gick solen i dis/dimma och kom inte fram igen förrän mot slutet av rundan. Plusgrader på slutet. Rejält halt stora delar de första 5 km, sedan torrt och bra u

Tio kilometer med En löparkomppis i snöslask väder. Lugn tempo . Man hann inte ens märka när vi hade kommit tillbaka när vi pratade hela passet. 🙂