Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 11:27ett riktigt härligt pass, jag sprang 14 km mot de vanliga 6-10 och trodde jag skulle krokna helt. Visst var det ordentligt jobbigt några gånger men det gick över efter en stund.Njutbart med solen som sken glatt och fåglar som höll våryster konsert!!
ett riktigt härligt pass, jag sprang 14 km mot de vanliga 6-10 och trodde jag skulle krokna helt. Visst var det ordentligt jobbigt några gånger men det gick över efter en stund.Njutbart med solen som sken glatt och fåglar som höll våryster konsert!!
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 21:19Fantastiskt pass. Lite kyliga vindar men när solen tittade fram värmde den gott. Östgötaslätten är rätt vacker när springer omkring på den. 🙂
Fantastiskt pass. Lite kyliga vindar men när solen tittade fram värmde den gott. Östgötaslätten är rätt vacker när springer omkring på den. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 22:00...håller mig fortfarande inomhus 😉 ... men Löppasset gick jättebra...håller ju på med Löpskola 🙂 ... Glad Påsk
...håller mig fortfarande inomhus 😉 ... men Löppasset gick jättebra...håller ju på med Löpskola 🙂 ... Glad Påsk
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 09:22Solen och fåglarna gjorde mig sällskap i motionsspåret. -7,5°C men absolut vindstilla och riktigt härligt löpväder. Älskar detta, njuter i fulla drag. Lugn löpning med tanke på att det lär bli 4 dagar på raken, vilket kroppen inte är van vid! Härligt att
Solen och fåglarna gjorde mig sällskap i motionsspåret. -7,5°C men absolut vindstilla och riktigt härligt löpväder. Älskar detta, njuter i fulla drag. Lugn löpning med tanke på att det lär bli 4 dagar på raken, vilket kroppen inte är van vid! Härligt att
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 10:13Slog på stort och drog 3 mil i 4:59-tempo igår. Trodde inte jag hade det i mig, men visst gick det och på en väldigt backig sträcka. Hade jag sprungit mina normala rundor hade jag nog kunnat kapa några sekunder till på temposnittet! Bådar gott inför maran
Slog på stort och drog 3 mil i 4:59-tempo igår. Trodde inte jag hade det i mig, men visst gick det och på en väldigt backig sträcka. Hade jag sprungit mina normala rundor hade jag nog kunnat kapa några sekunder till på temposnittet! Bådar gott inför maran
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 20:01Har hållt uppe i tio dar pga olika småbekymmer. Idag fick jag betala priset. 170 bpm i snittpuls för 4:50 per/km. Slitsamt.
Har hållt uppe i tio dar pga olika småbekymmer. Idag fick jag betala priset. 170 bpm i snittpuls för 4:50 per/km. Slitsamt.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 20:12Idag back intervaller 5x200 meter lätt joggning mellan intervaller.. Först uppvärmning 3,2 kilometer hälften uppåt. sedan ner löpning 3,1km. Kändes bra sista inter vall var bästa nästan tre sekunder . 🙂
Idag back intervaller 5x200 meter lätt joggning mellan intervaller.. Först uppvärmning 3,2 kilometer hälften uppåt. sedan ner löpning 3,1km. Kändes bra sista inter vall var bästa nästan tre sekunder . 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 23:20Jo tack. Vila. Det kändes väldigt bra! 😉
Jo tack. Vila. Det kändes väldigt bra! 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 10:37Härligt, friskt!
Benen kändes fräscha trots 4 löpardagar på raken, men så har jag ju tuffat på i lugnt tempo alla passen. Idag provsprang jag med min nya ryggsäck, Black Diamond Flash. Jag sprang med den tom, och 13 km löpning är inte mycket att recenser
Härligt, friskt!
Benen kändes fräscha trots 4 löpardagar på raken, men så har jag ju tuffat på i lugnt tempo alla passen. Idag provsprang jag med min nya ryggsäck, Black Diamond Flash. Jag sprang med den tom, och 13 km löpning är inte mycket att recenser
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 15:09Tuuungt!!! Har precis börjat springa/jogga igen efter lunginflammation för en månad sen. Orkar bara ca 2km på en runda på ca 5 km, sen är jag helt slut
🙁 Denna runda klarade jag utan några problem senast i januari. men jag ska kämpa på, milen ska jag
Tuuungt!!! Har precis börjat springa/jogga igen efter lunginflammation för en månad sen. Orkar bara ca 2km på en runda på ca 5 km, sen är jag helt slut
🙁 Denna runda klarade jag utan några problem senast i januari. men jag ska kämpa på, milen ska jag