Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Segt här med men det kan nog inte gå bättre efter två veckors förkylning. Skönt ute i alla fall, solen värmde.

Sprang ut alldeles för snart på frukosten. Fick grym håll för första gången på månader. Det skulle bli 60 min lugnt tempo.. det blev 6 km lagom tempo.. sen gick det inte längre.

Härligt dock att springa på de skånska slätterna.. ! =)

I går nio kilometer asfalt 4:41 tempo i soligt väder. sista kilometerna var jobbiga!? Till sist sprang ner löpning en kilometer.Hälften i skoter spår. 🙂

Tusingar på schemat idag. Lite kylig vind, men strålande sol och skönt tryck i benen. Bra pass helt enkelt!

16 km tung löpning. Startade med magvärk, sprang hela rundan med magvärk... Sista biten sprang jag omkring på Vallentunas vägar med en bilregistreringsskylt under armen! Undrar vad folk tänkte som såg en tant/tjej skubba omkring med tights och neongul jac

14 km löpning i regn och regnblandad snö. Alldeles ensam i motionsspåret, härligt trots regntunga spår. 13 km i mina NB 890v2 och sedan bytte jag om till mina sprillans nya NB Minimus road med 0 mm drop. Kanske inte världens smartaste att köra en provrund

Kändes jättesegt först men sedan lätt, och det gick rätt fort när regnet övergick i snöblandat regn och snö.
Kall om magen dock, varför åker tröjor upp när man springer?

Rev i lungorna... Backigt o kallt. Men skönt.

...valde löpbandet....snö och kalla vindar e inget för mig...men det blev ett grymt bra pass ändå 😉

Soligt, härligt och med trevligt sällskap av maken.
Maken försökte sprätta iväg mot slutet när det sprang ut en kille framför oss, jag fick hålla ner tempot. Vad är det egentligen med killar och tävlingsinstinkt? Vi sprang ju om grabben, men inte förrän v