Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Slitiga intervaller (5 X 800). Sviterna efter tisdagens backe satt i...

Lugn och stillstam distans. Inget som stack ut. Men. På vägen hemåt möter jag en kvinnlig löpare som ler stort, gör tummen upp och säger "äntligen vår du". Made my day!

Som om jag vill göra om passet. Det är väder för långpass idag. Men det blev ist 4 km med stopp för hundbad, hundlek o sociala människor. 🙂

4,32 kilometer rund byn med isiga gångar. Sprang andra gången med ECo skor och det kändes tyngt! Man får lära andra muskelgrupper än tämpade skor.Jag kommer ! 😉

Promenad idag med i härliga väder, hittade blåsippor på två ställen och nu har tussilago dykt upp här i Kallhäll med 🙂

Ca 23 km löpning hem från jobbet.
Sprang en omväg, Roslagsledens första etapp, men sprang lite vilse och lite fram och tillbaka, därav ca 23 km. Fick stanna och fråga om vägen ett par gånger.
Det var jag och skogen - stillhet och fågelkvitter, porlande

Långsamma skor???

Hade premiär på mina nya kayano 17 idag, har haft problem med mina gamla nike då jag har fått ont i vristerna. Men shit vilket skillnad... tyvärr negativ!!

Nike-skorna kändes som att springa på "Kuddar" medan kayano-skorna var mer som

Underbart härligt långpass!
Perfekt temperatur, inte ett spår av snö, is eller geggamoja i spåren på Vallentuna IP. Blåsigt med häftiga vindbyar, men i skogen lä. Fick sällskap av maken, totalt 23 km löpning i lugnt tempo.
Underbar söndagmorgon!

Kram,

90minuters-pass i kylig morgonluft, kalla drag där skogen glesnade, men fasta fina spår, och fåglarna igång. Trafiken tätnade eftersom :/

Fantastiskt!! Härligt sällskap, vårvärme och lätta fötter. Tyvärr bryt lite tidigare än tänkt men nästa pass blir ännu bättre. 🙂