Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 16:46Underbart men tungt.
16 km löpning i ljummen vind i +12,5°C. Hade alldeles för varma kläder på mig - långtights, långärmad funktionströja och en löparjacka (Brooks Nightlife). Det var iofs vad jag klädde på mig i morse när jag gick till jobbet, då var de
Underbart men tungt.
16 km löpning i ljummen vind i +12,5°C. Hade alldeles för varma kläder på mig - långtights, långärmad funktionströja och en löparjacka (Brooks Nightlife). Det var iofs vad jag klädde på mig i morse när jag gick till jobbet, då var de
Quote from Jonny Persson on 21 March 2012, 16:49Man vågar springa Roslagsleden Jenny. Jag vet väl några enstaka platser där det garanterat ligger kvar is men då får du göra som jag gjort idag nämligen springa ute bland buskarna. 🙂
Man vågar springa Roslagsleden Jenny. Jag vet väl några enstaka platser där det garanterat ligger kvar is men då får du göra som jag gjort idag nämligen springa ute bland buskarna. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 17:08Drygt 7 km promenad i solskenet 🙂 Är förkyld så då får man går långsamt och njuta av våren (H)
Drygt 7 km promenad i solskenet 🙂 Är förkyld så då får man går långsamt och njuta av våren (H)
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 19:36Ett lugnt pass på 12 km, prickade pulsen perfekt och njöt av rundan 🙂
Fick dock ont i vristerna, framförallt vänster... Troligen spänner jag mig i kombination med utslitna skor. Det senaste åtgärdades under dagen! Nästa pass är på lördag, då blir det 5k
Ett lugnt pass på 12 km, prickade pulsen perfekt och njöt av rundan 🙂
Fick dock ont i vristerna, framförallt vänster... Troligen spänner jag mig i kombination med utslitna skor. Det senaste åtgärdades under dagen! Nästa pass är på lördag, då blir det 5k
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 20:032x(5x400+2000) i underbar sol på Nacka IP. 4-hundringarna var slitiga eftersom jag bara har kört intervaller på 1000-3000m under vintern. Men 2-tusingarna var destå underbarare och bara flöt på i bra tempo för mig. Nu får man börja jobba på snabbheten när
2x(5x400+2000) i underbar sol på Nacka IP. 4-hundringarna var slitiga eftersom jag bara har kört intervaller på 1000-3000m under vintern. Men 2-tusingarna var destå underbarare och bara flöt på i bra tempo för mig. Nu får man börja jobba på snabbheten när
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 21:118km på 30:22, så jävla nöjd!
8km på 30:22, så jävla nöjd!
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 21:12Det var underbart, solen sken, jag var alldeles för varmt klädd (vilket jag föredrar), benen var lätta och jag funderade på om min GPS var ur funktion för vipps så var mitt pass på 4 km slut och jag fick springa lite lös terräng med hundarna istället. Säl
Det var underbart, solen sken, jag var alldeles för varmt klädd (vilket jag föredrar), benen var lätta och jag funderade på om min GPS var ur funktion för vipps så var mitt pass på 4 km slut och jag fick springa lite lös terräng med hundarna istället. Säl
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 01:15Roligt och lagomt löppass i mannen och hundens sällskap, fantastiskt kvällssoligt och skönt! Backträning igenom tomma kohagar och härlig nerjogg längs havet. Alla nöjda och glada 🙂
Roligt och lagomt löppass i mannen och hundens sällskap, fantastiskt kvällssoligt och skönt! Backträning igenom tomma kohagar och härlig nerjogg längs havet. Alla nöjda och glada 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 01:16Mörkerlöpning igen, efter simningen, fortfarande häpen att det kan gå såpass fort med ryggsäck. Skillnad i väglaget ...
Mörkerlöpning igen, efter simningen, fortfarande häpen att det kan gå såpass fort med ryggsäck. Skillnad i väglaget ...
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:07Första pass med otämpade skor ECO. Sedan när jag har skadat mig höst. Det blev 6 kilometer asfalt,vissa ställen ännu is men det var inte så halt. Det tog cirka 35 mimuter. 🙂
Första pass med otämpade skor ECO. Sedan när jag har skadat mig höst. Det blev 6 kilometer asfalt,vissa ställen ännu is men det var inte så halt. Det tog cirka 35 mimuter. 🙂