Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Underbart men tungt.
16 km löpning i ljummen vind i +12,5°C. Hade alldeles för varma kläder på mig - långtights, långärmad funktionströja och en löparjacka (Brooks Nightlife). Det var iofs vad jag klädde på mig i morse när jag gick till jobbet, då var de

Man vågar springa Roslagsleden Jenny. Jag vet väl några enstaka platser där det garanterat ligger kvar is men då får du göra som jag gjort idag nämligen springa ute bland buskarna. 🙂

Drygt 7 km promenad i solskenet 🙂 Är förkyld så då får man går långsamt och njuta av våren (H)

Ett lugnt pass på 12 km, prickade pulsen perfekt och njöt av rundan 🙂
Fick dock ont i vristerna, framförallt vänster... Troligen spänner jag mig i kombination med utslitna skor. Det senaste åtgärdades under dagen! Nästa pass är på lördag, då blir det 5k

2x(5x400+2000) i underbar sol på Nacka IP. 4-hundringarna var slitiga eftersom jag bara har kört intervaller på 1000-3000m under vintern. Men 2-tusingarna var destå underbarare och bara flöt på i bra tempo för mig. Nu får man börja jobba på snabbheten när

8km på 30:22, så jävla nöjd!

Det var underbart, solen sken, jag var alldeles för varmt klädd (vilket jag föredrar), benen var lätta och jag funderade på om min GPS var ur funktion för vipps så var mitt pass på 4 km slut och jag fick springa lite lös terräng med hundarna istället. Säl

Roligt och lagomt löppass i mannen och hundens sällskap, fantastiskt kvällssoligt och skönt! Backträning igenom tomma kohagar och härlig nerjogg längs havet. Alla nöjda och glada 🙂

Mörkerlöpning igen, efter simningen, fortfarande häpen att det kan gå såpass fort med ryggsäck. Skillnad i väglaget ...

Första pass med otämpade skor ECO. Sedan när jag har skadat mig höst. Det blev 6 kilometer asfalt,vissa ställen ännu is men det var inte så halt. Det tog cirka 35 mimuter. 🙂