Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

4x4 intervaller. Väldigt jobbigt men på ett bra sätt.

Efter ett par veckor där det känts ganska trögt med löpningen så fick jag till ett bra snabbdistanspass idag. 10km på strax över 42 minuter. Nu hoppas jag på att träningen flyter på bra dom sista veckorna till Premiärmilen.

Underbart lätt och skönt på transportlöpningen hem idag. Ingen motvind, nollgradigt. Sumplukt, damm, rullgrus, nu är det vår!

Kram,
Jenny

3 km, 20 min... Kändes som en mil i motvind. Sömnbrist o alkohol är en dålig kombo när man ska träna.

3 km, 20 min... Kändes som en mil i motvind. Sömnbrist o alkohol är en dålig kombo när man ska träna.

Kändes jättebra. 11km i ett lungt tempo, så jag hann med att känna vårvindarna och höra fågelsången. Funderar på om det inte var lommen som hördes också, då är det vår.
🙂

Efter Nästan en veckans vila. (Infektion i käckbenet. Två tand bort tagen) 7,5 Kilometer. Lugn tempo ,kändes bra. Tog tid 37:32. Var halt vissa ställen , men inte så farligt. 🙂

Vårigt! Chockade mina grannar med att lufta mina vinterbleka armar och ben, för att slippa bli utan grannar så sprang jag idag i tights och kortärmad tröja fast blåsten var kall så det var skönt att komma hem igen. Tyckte att det brände lite på armarna li

Visst ja, jag sprang igår, Först en utflykt med Lillan som ville löpträna ... lite knepigt, för hur springer man med en sexåring som vill stanna precis när jag kommit igång? Men soligt och fint i skogen.
Sean transportlöpning efter simmet; konstaterade a

Vansinnigt fin morgon här i sköna gröna Täby. Ca 11,5 km i lugn fart samt några sprintbackar. Första gången sen snön som det var rent och inbjudande i skogsbacken för den viktiga aktiviteten.