Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 16:27Så skönt ute idag.
Så skönt ute idag.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 18:2218 härliga kilometrar i solsken. Det bästa var dock att min dotter (sex år) gjorde en smörgås åt pappa när jag kom hem. 🙂
18 härliga kilometrar i solsken. Det bästa var dock att min dotter (sex år) gjorde en smörgås åt pappa när jag kom hem. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 18:28Första 15km i ett underbart väder.
Livet leker... (H:)
Första 15km i ett underbart väder.
Livet leker... (H:)
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 18:55Marathontränar och sprang 19km idag. Det gick ganska bra under löpningen men fick enorm frossa efteråt som följdes av illamående. Har ändå ätit och druckit bra innan. Så jag förstår inte varför? Detta verkar hända mig så fort jag kommer över 15km. Ngn som
Marathontränar och sprang 19km idag. Det gick ganska bra under löpningen men fick enorm frossa efteråt som följdes av illamående. Har ändå ätit och druckit bra innan. Så jag förstår inte varför? Detta verkar hända mig så fort jag kommer över 15km. Ngn som
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:34Mikael. jag snokade lite din sida. Du är kanska nyligen börjat springa. har lite över vikt. Jag tycker att du har börjat kanska hård i början. Det blir därför bättre resultat efter längre vila,kroppen hinner inte återhämta sig. Skulle Föreslå att inte öka
Mikael. jag snokade lite din sida. Du är kanska nyligen börjat springa. har lite över vikt. Jag tycker att du har börjat kanska hård i början. Det blir därför bättre resultat efter längre vila,kroppen hinner inte återhämta sig. Skulle Föreslå att inte öka
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 20:01Tack för dina tankar Juhani. Det är perfekt att få tips och råd för att på det sättet undvika skador och istället få ut maximalt av träningen 🙂
Jag ska köra med två dagars vila mellan passen några veckor så får jag utvärdera efter det.
Tack för dina tankar Juhani. Det är perfekt att få tips och råd för att på det sättet undvika skador och istället få ut maximalt av träningen 🙂
Jag ska köra med två dagars vila mellan passen några veckor så får jag utvärdera efter det.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 17:5516 km löpning i medvind! Perfekt löparväder med strax över 0°C. Löpare som jag mötte hade nog andra åsikter om vädret, några såg ut att få kämpa rejält i motvinden. Tangerade personbästa på distansen, men det var inte så svårt med den härliga medvinden i
16 km löpning i medvind! Perfekt löparväder med strax över 0°C. Löpare som jag mötte hade nog andra åsikter om vädret, några såg ut att få kämpa rejält i motvinden. Tangerade personbästa på distansen, men det var inte så svårt med den härliga medvinden i
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 19:37Min vanligt byrunda . 4,32 kilometer. Försökte hålla lite bättre tempo. Det tog tid 19:19. Till våren är meningen att orka hålla 4:20 Tempo i milen. Stads mara Luleå. Om lyckas med detta är det PB. 🙂
Min vanligt byrunda . 4,32 kilometer. Försökte hålla lite bättre tempo. Det tog tid 19:19. Till våren är meningen att orka hålla 4:20 Tempo i milen. Stads mara Luleå. Om lyckas med detta är det PB. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 21:00Blev 19,9km på varierande underlag med en bra känsla i kroppen :)!
första och sista kilometrarna var upp- respektive nerjogg med lugnt tempo..
övriga kilometrar snittade jag omkring 4:50min/km vilket kändes finemang!Totaltid inkl upp/nerjogg blev 1:39
Blev 19,9km på varierande underlag med en bra känsla i kroppen :)!
första och sista kilometrarna var upp- respektive nerjogg med lugnt tempo..
övriga kilometrar snittade jag omkring 4:50min/km vilket kändes finemang!
Totaltid inkl upp/nerjogg blev 1:39
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 12:12Lätt överstökat.. känns nästan "trist" att följa schemat och inte springa mer när orken finns. 4 km på 27 min och efter det en drös styrka med försök till nya övningar som jag fått tips om här på fb.. Jag måste sett väldigt rolig ut! Men det bjuder jag på
Lätt överstökat.. känns nästan "trist" att följa schemat och inte springa mer när orken finns. 4 km på 27 min och efter det en drös styrka med försök till nya övningar som jag fått tips om här på fb.. Jag måste sett väldigt rolig ut! Men det bjuder jag på