Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

8km på 35min och 25s. Kändes så jäkla bra. Snacka om motivations-boost när snön börjar smälta bort 😀

Dagens första pass på 11 km kändes skönt trots slask och snöfall. Det andra passet var däremot inte bara skönt utan makalöst roligt. Dryga timmen upp och ner för slalombacken. Sånt gillar jag!

10,32 km Med is och snö underlag. det var -8C kallt. Rund byn och sedan till Finska sidan och tillbaka. Kanon annars men vissa ställen när ljyset var släkt fick akta bilar. Kändes tyngt och jobbigt efter fem kilometer men är nöjd att orkade vinters längst

Det skulle i princip gå att åka skridskor runt hela Vallentuna IPs motionsspår, både elljus och 5:an. Nåväl, med dobbskor gick det att halka runt där och jag är nöjd med dagens 13 km löpning. Jag kom ut medan solen sken och fåglarna kvittrade, så det var

Idag var det krävande för psyket. Stundtals var det mer eller mindre snöstorm och ute på fälten var det inte skönt i motvinden. Benen blev som stockar i sommartightsen. Men nu har jag gjort dagens två mil. Lite mat, en tur till posten med dagens boklevera

Underbart! Sällskap av maken, strålande solsken och -4°C. Barmark till 99% och rätt skoval, NB 890!
En liten omväg för att slippa Väsbyvägen, vilket ger en ökning av sträckan till totalt 21,7 km.
Underbart att solen värmer och fåglarna kvittrar! Vårkänsl

Helt underbart!

3 km för första gången på 4 veckor, det gick inte fort och jag tror att några fräknar tittar fram på kinderna.

Fin soligt väder , några minusgrader. Sprang rund byn 4,32 km med 4:30 tempo.Kändes tyngt men var fart också. 🙂

18km i motvind. Solen lyste hela vägen, så motvind till trots så var det ett härligt vårpass. Bitvis ordentligt isigt, men det känndes bra ändå. Termometern visade på 1 plusgrad

Kul med alla inlägg! Själv körde jag långpass 3.45 i kortbyxor och T-shirt här nere i Spanien;-) Med bara en halvtimme kvar så ramlar jag huvudstupa och har nu blodiga ben och armar... men annars gick det bra.