Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Vilken underbar årstid! Solsken, takdropp, fågelkvitter och snö! Löprunda tillsammans med maken, runt Vallentunasjön. Totalt 21,4 km. Startade i -6,5°C och slutade i -4°C. Av och till något moddigt underlag, men i princip urbra väglag för lugn löpning.
E

Tog en promenad på Mälaren i det vackra vädret, många andra personer ut med skridskor, skidor, sparkstöttingar, skotrar, isjakter, snowkite och cykel! Lite halt underlag så jag tog det lugnt men det var skönt i solskenet!

Bah, riktigt missnöjd. Har haft 2 veckors uppehåll från löpningen och det kändes. Det var TUNGtrampat idag, men fick iallafall ihop 7km på 40 min, vilket är typ 3km kortare än vad jag hade tänkt mig när jag gav mig ut. Bara att bita i sura äpplet och ta n

Hade planerat en runda i solsken i dag. Det vart skridskoåkning med dotter i stället, vilket inte var fy skam. Kom så ut på en kvällsrunda, moddigt och tunglöpt men dock 11km härlig löpning

6 km. med 5:00 tempo. Kändes tyngt i halva sträckan men släptes sedan. -11C kallt. annars bra men fick akta bilar när sprang vid väg kanten. Till slut 1km ner löpning ,hälften i skoter spår. 🙂

27 km på drygt två timmar i solskenet. På en måndag. Bra skit!

"27 km på drygt två timmar i solskenet. På en måndag. Bra skit! "

!!
Du är grym Marcus

Tack Per. Ibland sprattlar jag till när jag minst anar det. 🙂

Kämpigt kortpass i snömodd som bara växte och växte under skorna. Skönt att komma hem igen!

Bra. Alltid motiverande att springa med växande istappar i skägget. (Egentligen borde jag registrera vinterlöpning i storheten längd på skäggistappar.)
Snyggast var när jag tog i allt vad jag kunde för att flyga över en plogvall så där till synes utan ans