Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Fördelen med att vara en snigel i löparspåret är att man hinner njuta av fågelkvitter och skogens vinterskrud! 13 härliga km i snöiga, men underbara, spår på Vallentuna IP. Löpningen är bra för själen, i alla fall för min själ! (L)
Kram,
Jenny

21,4 km morgonlöpning tillsammans med maken. Längdrekord för honom, vilket märktes på tilltagande tystnad och sjunkande tempo allteftersom. Sista 5 km kändes tydligen riktigt segt för honom, själv kände jag mig pigg eftersom tempot sjönk... Jag hade ju lo

Satte nytt längdrekord med 17,6km, det gamla var på 15. Kände mig verkligen urstark idag i solskenet. Ta sig upp 16 trappsteg till lägenhet var däremot en pärs. 🙂 Kan numera säga med hyfsat stor säkerhet att jag har kapacitet för att springa halvmaran.

Härligt skidpass på mjölig snö i sol.

Orutin, kollade inte termometern innan jag drog iväg. Klädde mig för nollgradigt (som det var förra vändan) men det var ju närmare -10 så jag frös på överkroppen hur jag än tog i. Det blev bara 5.6km innan jag gav upp (hade tänkt det dubbla). Men jag är g

Rätt så bra, dryga km ner till centrum i långsamt tempo passar en febrig löpare. Hoppas jag blir kry snart så det blir löppass och längre än ner till centrum 😉

Dubbelt upp

10km -14 grader. Känndes bra, mycket tack vare att jag kika på termometern innan jag for iväg... 😉

Hade tänkt köra ett intervallpass idag men efter en koll på termometern så bestämde jag mig för att köra ett lättare distanspass istället.

11km i 4:36 min/km fart i ca 17 graders kyla. Trots ett extra lager på överkroppen så känndes det kallt och jag had

13 km morgonlöpning i -18°C. Kallt i ansiktet ffa sista 1,5 km när det var löpning i samhället eftersom det börjat blåsa något. I skogen stilla och fint.

Maken skrattade rått åt mig när jag kom hem, han kallade mig gammal gubbe - jag hade rimfrost i ans