Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 11:32Halkade runt i lös nyssnö i mina Vibrams idag och hade det allmänt jobbigt i det vackra vädret. Hade ont i ena hälen efter en liten pytterunda i mina gamla Acisc gel Kayano igår(ska aldrig mer använda de uppbyggda skitskorna med typ 20mm heeldrop!).
Halkade runt i lös nyssnö i mina Vibrams idag och hade det allmänt jobbigt i det vackra vädret. Hade ont i ena hälen efter en liten pytterunda i mina gamla Acisc gel Kayano igår(ska aldrig mer använda de uppbyggda skitskorna med typ 20mm heeldrop!).
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 17:44Jag bävade inför dagens långpass(17km) med tanke på nysnön och halkan. Men döm om min förvåning när jag väl gav mej ut. Det var mycket bättre fäste än jag trott,alltså lite sträv snö i vägkanten var melodin att springa på:-)
Jag bävade inför dagens långpass(17km) med tanke på nysnön och halkan. Men döm om min förvåning när jag väl gav mej ut. Det var mycket bättre fäste än jag trott,alltså lite sträv snö i vägkanten var melodin att springa på:-)
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 20:59Rätt så bra, började maraprogrammet förra veckan och jag mötte två löpare under passet. Fler som tränar inför marathon? Skönt men jag behöver ett par Icebugs.
Rätt så bra, började maraprogrammet förra veckan och jag mötte två löpare under passet. Fler som tränar inför marathon? Skönt men jag behöver ett par Icebugs.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 22:50Mycket trevligt. Första passet på över en vecka, skönt att glida runt Årstaviken i förvånande bra fäste.
Mycket trevligt. Första passet på över en vecka, skönt att glida runt Årstaviken i förvånande bra fäste.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 20:17Härlig och lätt löprunda hem från jobbet. 16 km på välplogade och välsandade gångvägar och trottoarer. Vet ej om det innebär att jag sprang snabbt eller långsamt eftersom jag tycks ha guldfiskminne avseende starttid för löpningen... Skönt var det i vilket
Härlig och lätt löprunda hem från jobbet. 16 km på välplogade och välsandade gångvägar och trottoarer. Vet ej om det innebär att jag sprang snabbt eller långsamt eftersom jag tycks ha guldfiskminne avseende starttid för löpningen... Skönt var det i vilket
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 20:35@ Mackan - kan verkligen rekommendera det!
Mörby C -> Vallentuna var helt suveränt! Jag körde iofs med Inov-8 Oroc 280, men det hade funkat med odobbat idag. Eftersom jag halkat alldeles för många gånger tidigare så väljer jag terrängskor eller dobbskor
@ Mackan - kan verkligen rekommendera det!
Mörby C -> Vallentuna var helt suveränt! Jag körde iofs med Inov-8 Oroc 280, men det hade funkat med odobbat idag. Eftersom jag halkat alldeles för många gånger tidigare så väljer jag terrängskor eller dobbskor
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 20:45Att ta sig ut i kväll var tungt i sig, löpningen gick inte mycket bättre. Vart bara 5km.
Att ta sig ut i kväll var tungt i sig, löpningen gick inte mycket bättre. Vart bara 5km.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 11:22Mitt vanligt runda 4,32km. rund byn.Det var -13c kallt bra fäste under skorna. Första pass till den här veckan, när har tävlat så mycket inomhus.Kändes bra och avslapnande. 🙂
Mitt vanligt runda 4,32km. rund byn.Det var -13c kallt bra fäste under skorna. Första pass till den här veckan, när har tävlat så mycket inomhus.Kändes bra och avslapnande. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 12:50Fick en skön om än lite tung tur till jobbet i morse. Hade kört intervallpass igår så benen var lite tunga. Men det var kanonskönt att göra det - nu är man på g igen!
Fick en skön om än lite tung tur till jobbet i morse. Hade kört intervallpass igår så benen var lite tunga. Men det var kanonskönt att göra det - nu är man på g igen!
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 13:51Försökt simma lugnt i stora motionsbassängen och simmat på folk ... Tar det rätt lugnt idag.
Försökt simma lugnt i stora motionsbassängen och simmat på folk ... Tar det rätt lugnt idag.