Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Årets fjärde pass avklarades på årets fjärde dag. Känns bra.

I går en runda rund byn ca 4,32 km. Kändes väldigt tyngt! som många tidigare rundor? Kanse har man imte riktigt frisk men känner inte allafall det??. 🙁

Kändes mycket bra, som en seger över mig själv. Var ute i sju kilometer i snöglop och snöblandat regn. Hem blöt och förbaskat nöjd med dagens prestation. 🙂
Juhani - Det var nog bara en tillfällig svacka. Om man tittar på vad du gjorde den 2/1, så lev på

Idag har jag sprungit näst längsta löprundan som jag någonsin har gjort. 8,21 km. Trots att skövde bjöd på snöblandatregn o ganska kallt så gjorde jag det! Jag är stolt! 😀

Samma byrunda som jag bruckar springa. Det var mycket snö och det snöade. Men i dag kändes det mycket bättre redan. kunde ta hårdare också. Toppen!
(t+)

tack Ewa! Det kan hända att har en facka. Men det beror mest att har bytt skor därför att har skada

Tunga ben på morgonlöpningen idag, men fantastiskt väder och soluppgång kompenserade!
-4°C och en gnutta snö på marken, lite blåsigt i början men sedan stilla. Underbart!

/ Jenny

(Edit: många är sjuka i min omgivning, hoppas att de tunga benen ej är bör

Testade den nya FB-appen för Android, funkade mycket bra. 11km tunnt snölager. Hade broddar på mig på ena foten som dock gick sönder efter 9km, så det vart obroddat de sista kilometrarna.

Rickard, jag blev lite orolig för jag trodde det var foten som gick sönder. Tur att det bara var brodden.

Underbart, härligt!
-6°C, några snöflingor på marken. Nya skor på fötterna, NB 890. 10.5 km varav 7.5 i motionsspår. Inga skavsår, skorna sköna och och hindrade inte löpsteget alltför mycket trots att de är "tjockskor". Mycket nöjd!

Kram,
Jenny

Sol, vindstilla - härligt väder! Men uj så jobbigt, tungt att andas, tung i benen, ingen kraft...
Positiva är väl att mina Asics som är någon storlek för stora sitter bättre med tjocka ullstrumpor. Började springa i sommras, och detta va första rundan sed