Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Återigen regnigt och mörkt, dock ej särskilt isigt. Snöslask och vattenpölar i spåret. Mina nya dobbskor funkar iofs bättre på detta underlag än is (Inov-8 Oroc 280), men jag skulle allra helst vilja ha härligt torr snö och flera minusgrader ute! Saknar d

En morgonrunda i mörkret. Lite blött på asfalten, men ingen halka och definitivt ingen snö. Jag var ensam löpare i Pildammsparken. Har ingen termometer hemma, men ca 5 plusgrader var det nog.

Inte så lockande innan och jag hade försakat stretchingen efter lördagens mil och gått i högklackat i går så benen var lite sega. Men 2,44 km är toppen och jag sken som solen skulle ha gjort om det inte lite fina snöflingor hela tiden från den gråa himlen

Jag ser svettig ut efter 16 km löpning... Det var i alla fall makens kommentar efter dagens löparpendling... Nåväl, det var väl ganska väntat? (H)

Kram,
Jenny

Tror det va första gången under 50 min på milen för mig idag 🙂

Grattis Jörgen! (t+)

Själv sprang jag 20 minuter på löpbandet idag, funkar ganska bra. Villavägen är "snorhal" och jag har svårt att koppla bort att det är SÅ halt, trots dubbar under skorna då jag försöker springa. Så löpbandet får bli mitt kompliment i

Tack Ewa! Firar med ett glas rött 😀

Tre löpdagar på raken - härligt!
Idag fick jag oväntat sällskap av en okänd man en del av löprundan, men det gjorde inget eftersom det var en trevlig löpare, och samtalet intressant. Oväntat annandagen kl 07:45!
Kram,
Jenny

Dålig sikt i mörker, regn och motljus från bilar. Dessutom regnprickiga glasögon! Det var härligt skönt att komma ut och springa trots duggregnet och frånvaro av den utlovade medvinden! 16 km asfaltslöpning med Saucony A4 - i december - det känns alldeles

Första löppasset sedan den 2 augusti, då jag ådrog mig en besvärlig skada i höften.
Sprang 10 km på 47 minuter, jag är sissodär nöjd. Kändes hyfsat bra i alla fall.