Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 20:52Lånpass. 22 härliga kilometrar, lite småkyligt men känndes bra ända.
Lånpass. 22 härliga kilometrar, lite småkyligt men känndes bra ända.
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 11:44Kyligt, mörkt och blåsigt, men ändå underbart skönt efter några dagars löpvila. Första löppasset på hemmaplan sedan förra veckans semesterresa till Kap Verde. Då sprang jag dagligen barfota utmed sandstranden vilket var underbart ljuvligt.
Idag kändes de
Kyligt, mörkt och blåsigt, men ändå underbart skönt efter några dagars löpvila. Första löppasset på hemmaplan sedan förra veckans semesterresa till Kap Verde. Då sprang jag dagligen barfota utmed sandstranden vilket var underbart ljuvligt.
Idag kändes de
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 11:22Tunga spår, mörkt ute och regn. Skönt ändå även om benen bitvis kändes lite tunga.
Passerade i och med dagens pass 100 löpta mil i år, vilket var något av ett mål för året. Känns bra eftersom jag under året haft några perioder med klart nerdragen veckod
Tunga spår, mörkt ute och regn. Skönt ändå även om benen bitvis kändes lite tunga.
Passerade i och med dagens pass 100 löpta mil i år, vilket var något av ett mål för året. Känns bra eftersom jag under året haft några perioder med klart nerdragen veckod
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 17:59Skulle försöka förbättra tiden på VU men gav upp efter ca 3,5 km. Lungorna vill inte vara med, stannade flera gånger för att hosta 🙁
Skulle försöka förbättra tiden på VU men gav upp efter ca 3,5 km. Lungorna vill inte vara med, stannade flera gånger för att hosta 🙁
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 21:29Det blev bara 1,5 kilometer när det var så halgikt. var nära halka i en neförs backe men höll ändå balansen. var rätt hålla tempo efter det. .:-(
Det blev bara 1,5 kilometer när det var så halgikt. var nära halka i en neförs backe men höll ändå balansen. var rätt hålla tempo efter det. .:-(
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 20:27Underbart härliga 16 km löpning hem från jobbet. Perfekt löpväder och den lilla snön på vägarna var bara mysig. Turen gick något för snabbt för att vara helt okay, men det man kan ju inte gärna klaga på... (H)
Kommer kanske känna av det i morgon, men det
Underbart härliga 16 km löpning hem från jobbet. Perfekt löpväder och den lilla snön på vägarna var bara mysig. Turen gick något för snabbt för att vara helt okay, men det man kan ju inte gärna klaga på... (H)
Kommer kanske känna av det i morgon, men det
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 21:28Helt jäkla underbart! 🙂
Helt jäkla underbart! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 13:47Galet halt i motionsspåret!
Hade lämnat dobbskorna hemma eftersom jag trodde på blött underlag. Sprang, hasade och slant 10 km trots allt, men riskabelt var det!
Provade mina nya merinoullsmamelucker - supersköna! Kan rekommenderas till andra som ofta f
Galet halt i motionsspåret!
Hade lämnat dobbskorna hemma eftersom jag trodde på blött underlag. Sprang, hasade och slant 10 km trots allt, men riskabelt var det!
Provade mina nya merinoullsmamelucker - supersköna! Kan rekommenderas till andra som ofta f
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 10:38Var smartare idag än igår... Sprang med dobbskor.
Jag har tidigare sprungit 5 km i dessa nya skor, Inov-8 Oroc 280, då i höstmjukt motionsspår. Idag 3 km på isig asfalt och 7,5 km på isigt motionsspår. Kanske lite väl långt för att vara andra gången...
Var smartare idag än igår... Sprang med dobbskor.
Jag har tidigare sprungit 5 km i dessa nya skor, Inov-8 Oroc 280, då i höstmjukt motionsspår. Idag 3 km på isig asfalt och 7,5 km på isigt motionsspår. Kanske lite väl långt för att vara andra gången...
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 20:21Skulle ha kört med broddar i dag. Halkade och slog mig ordentligt på benet. Tror dock att jag kommer att klara mig ifrån bestående skador, endast ett rejält blåmärke. Drog ner på tempot efter fallet, men kunde fullfölja mina planerade 10km.
Skulle ha kört med broddar i dag. Halkade och slog mig ordentligt på benet. Tror dock att jag kommer att klara mig ifrån bestående skador, endast ett rejält blåmärke. Drog ner på tempot efter fallet, men kunde fullfölja mina planerade 10km.