Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Underbart härligt, trots närkontakt med marken och hål i tights och skrapsår på knäet som följd. Det var väl ändå dags att byta ut de 15-20 år gamla tightsen... (H)
Kram,
Jenny

Sjukt bra, 10km genom ett dimmigt och vindstilla skånelandskap

5 km i "gamla" Saucony A4 följt av 5 km i sprillans nya Inov-8 Oroc. Sprang på elljusspår, så kanske inte helt optimalt för Inov-8-skorna. Behöver dock springa in dem lite innan det blir dags för transportlöpning på snöigt underlag... Sköna, om än inte jä

Blött, uppförsbacke, jobbigt med stavar men skeetakul.

Mycket bra. 12 km i ett långsamt, men ej smärtsamt tempo. Första lite halvlånga passet efter en elak sträckning i ett muskelfäste i rumpan, på en och en halv vecka. Har kört lite alternativträning emellan; simning, gym, vattengympa. Gott att känna sig som

femman efter en vila period från skador. Var redan en lugnare pass några dagar sedan men hade nu mera fart även backarna som jag har varit rädda efter skador. Det kändes bra och hade en bra fart under fyra minut /km. Härligt vara tillbaka!!! 🙂

Sköna 6km i kvällsmörkret 😉 Första rundan efter Lidingö och hälsporren kändes inte av....har den flugit sin kos kanske 🙂
Bra och skön början, men är det verkligen November??

Körde backintervaller i kväll, sjukt jobbigt, men också sjukt sjönt

Underbar morgonlöpning både igår och idag. Perfekt löparväder, ren och skär njutning! (L)
Åker till varmare land i nästa vecka, hoppas på barfotalöpning på stranden, men även skodd löpning på vägar/stigar. Hoppas att det inte är alltför kväljande varmt (t

Jag är så glad att jag tog mig i kragen och körde ett pass idag. Har hittat på 1000 och en ursäkter för att inte springa men gjorde första passet på tre veckor. Jag har kört plankan och gått med korg i skogen men det håller ju inte i längden.
Jag har des