Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 12:36Underbart härligt, trots närkontakt med marken och hål i tights och skrapsår på knäet som följd. Det var väl ändå dags att byta ut de 15-20 år gamla tightsen... (H)
Kram,
Jenny
Underbart härligt, trots närkontakt med marken och hål i tights och skrapsår på knäet som följd. Det var väl ändå dags att byta ut de 15-20 år gamla tightsen... (H)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 19:08Sjukt bra, 10km genom ett dimmigt och vindstilla skånelandskap
Sjukt bra, 10km genom ett dimmigt och vindstilla skånelandskap
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:165 km i "gamla" Saucony A4 följt av 5 km i sprillans nya Inov-8 Oroc. Sprang på elljusspår, så kanske inte helt optimalt för Inov-8-skorna. Behöver dock springa in dem lite innan det blir dags för transportlöpning på snöigt underlag... Sköna, om än inte jä
5 km i "gamla" Saucony A4 följt av 5 km i sprillans nya Inov-8 Oroc. Sprang på elljusspår, så kanske inte helt optimalt för Inov-8-skorna. Behöver dock springa in dem lite innan det blir dags för transportlöpning på snöigt underlag... Sköna, om än inte jä
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 21:35Blött, uppförsbacke, jobbigt med stavar men skeetakul.
Blött, uppförsbacke, jobbigt med stavar men skeetakul.
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 22:12Mycket bra. 12 km i ett långsamt, men ej smärtsamt tempo. Första lite halvlånga passet efter en elak sträckning i ett muskelfäste i rumpan, på en och en halv vecka. Har kört lite alternativträning emellan; simning, gym, vattengympa. Gott att känna sig som
Mycket bra. 12 km i ett långsamt, men ej smärtsamt tempo. Första lite halvlånga passet efter en elak sträckning i ett muskelfäste i rumpan, på en och en halv vecka. Har kört lite alternativträning emellan; simning, gym, vattengympa. Gott att känna sig som
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 09:07femman efter en vila period från skador. Var redan en lugnare pass några dagar sedan men hade nu mera fart även backarna som jag har varit rädda efter skador. Det kändes bra och hade en bra fart under fyra minut /km. Härligt vara tillbaka!!! 🙂
femman efter en vila period från skador. Var redan en lugnare pass några dagar sedan men hade nu mera fart även backarna som jag har varit rädda efter skador. Det kändes bra och hade en bra fart under fyra minut /km. Härligt vara tillbaka!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 22:03Sköna 6km i kvällsmörkret 😉 Första rundan efter Lidingö och hälsporren kändes inte av....har den flugit sin kos kanske 🙂
Bra och skön början, men är det verkligen November??
Sköna 6km i kvällsmörkret 😉 Första rundan efter Lidingö och hälsporren kändes inte av....har den flugit sin kos kanske 🙂
Bra och skön början, men är det verkligen November??
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 21:03Körde backintervaller i kväll, sjukt jobbigt, men också sjukt sjönt
Körde backintervaller i kväll, sjukt jobbigt, men också sjukt sjönt
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 11:33Underbar morgonlöpning både igår och idag. Perfekt löparväder, ren och skär njutning! (L)
Åker till varmare land i nästa vecka, hoppas på barfotalöpning på stranden, men även skodd löpning på vägar/stigar. Hoppas att det inte är alltför kväljande varmt (t
Underbar morgonlöpning både igår och idag. Perfekt löparväder, ren och skär njutning! (L)
Åker till varmare land i nästa vecka, hoppas på barfotalöpning på stranden, men även skodd löpning på vägar/stigar. Hoppas att det inte är alltför kväljande varmt (t
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 19:39Jag är så glad att jag tog mig i kragen och körde ett pass idag. Har hittat på 1000 och en ursäkter för att inte springa men gjorde första passet på tre veckor. Jag har kört plankan och gått med korg i skogen men det håller ju inte i längden.
Jag har des
Jag är så glad att jag tog mig i kragen och körde ett pass idag. Har hittat på 1000 och en ursäkter för att inte springa men gjorde första passet på tre veckor. Jag har kört plankan och gått med korg i skogen men det håller ju inte i längden.
Jag har des