Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 21:54Härlig bild Marcus.
Hade en skön kvällsrunda i behagligt temperatur och bra tempo. 10 lätta kilometrar.
Härlig bild Marcus.
Hade en skön kvällsrunda i behagligt temperatur och bra tempo. 10 lätta kilometrar.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 23:37Jag lånade en bil från hustruns bror idag. Efter att ha använt den jag körde den tillbaka till sin plats och sprang hem 9km. Må bra!
Jag lånade en bil från hustruns bror idag. Efter att ha använt den jag körde den tillbaka till sin plats och sprang hem 9km. Må bra!
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 18:17JAG ÄR EN MES, TUNNIS OCH USEL MÄNNISKA :@
Lite seg i benen efter Hässelbyloppet och sånt regn- och ruskväder gjorde att jag ställde in dagens löppass (#)
JAG ÄR EN MES, TUNNIS OCH USEL MÄNNISKA :@
Lite seg i benen efter Hässelbyloppet och sånt regn- och ruskväder gjorde att jag ställde in dagens löppass (#)
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 14:2812 snabba kilo metretar på Lunchen, nu bli det vila till förväntat tufft "boxpass" i kväll
12 snabba kilo metretar på Lunchen, nu bli det vila till förväntat tufft "boxpass" i kväll
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 14:31Styrka, o vad tungt ...
Styrka, o vad tungt ...
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 20:53Var inte riktigt planerat att bli så långt, men har man bra musik i lurarna så kan det lätt bli en liten extrasväng.Totalt 14km, kännde mig stark hela vägen.
Var inte riktigt planerat att bli så långt, men har man bra musik i lurarna så kan det lätt bli en liten extrasväng.Totalt 14km, kännde mig stark hela vägen.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 10:3713 km morgonlöpning på blandat underlag igår, samma runda idag. Superskönt väder, startade i mörker och avslutade i ljus. Härligt!
Kram,
Jenny
13 km morgonlöpning på blandat underlag igår, samma runda idag. Superskönt väder, startade i mörker och avslutade i ljus. Härligt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 13:47Skramlade ihop över 40 km på dagens långrunda, varierande underlag och ett strålande väder gjorde det lätt att mota bort de mörka tankar som kan uppstå vid tre timmar löpning.
Skramlade ihop över 40 km på dagens långrunda, varierande underlag och ett strålande väder gjorde det lätt att mota bort de mörka tankar som kan uppstå vid tre timmar löpning.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:35En härlig dag för långdistans (>3 tim).
Det blev en helt ny runda i Tyresta nationalpark och naturreservat:
Bollmora - Wättinge gårdsväg - stigarna/grusvägarna mot Prästängen - löpstigen längs Gammelströmen - vägarna längs Långsjön - över Gudö å och in
En härlig dag för långdistans (>3 tim).
Det blev en helt ny runda i Tyresta nationalpark och naturreservat:
Bollmora - Wättinge gårdsväg - stigarna/grusvägarna mot Prästängen - löpstigen längs Gammelströmen - vägarna längs Långsjön - över Gudö å och in
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 21:504e joggpasset sen avbrottet, å kämpar för att ta det lugnt å öka gradvis. 25 min på löpbandet efter spinningpasset. Och trots tråkiga löpbandet, å att jag inte vågar öka hastigheten för mkt, så är det ju så tokigt underbart att få springa igen! 🙂 *glad
4e joggpasset sen avbrottet, å kämpar för att ta det lugnt å öka gradvis. 25 min på löpbandet efter spinningpasset. Och trots tråkiga löpbandet, å att jag inte vågar öka hastigheten för mkt, så är det ju så tokigt underbart att få springa igen! 🙂 *glad