Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Härlig bild Marcus.

Hade en skön kvällsrunda i behagligt temperatur och bra tempo. 10 lätta kilometrar.

Jag lånade en bil från hustruns bror idag. Efter att ha använt den jag körde den tillbaka till sin plats och sprang hem 9km. Må bra!

JAG ÄR EN MES, TUNNIS OCH USEL MÄNNISKA :@

Lite seg i benen efter Hässelbyloppet och sånt regn- och ruskväder gjorde att jag ställde in dagens löppass (#)

12 snabba kilo metretar på Lunchen, nu bli det vila till förväntat tufft "boxpass" i kväll

Styrka, o vad tungt ...

Var inte riktigt planerat att bli så långt, men har man bra musik i lurarna så kan det lätt bli en liten extrasväng.Totalt 14km, kännde mig stark hela vägen.

13 km morgonlöpning på blandat underlag igår, samma runda idag. Superskönt väder, startade i mörker och avslutade i ljus. Härligt!
Kram,
Jenny

Skramlade ihop över 40 km på dagens långrunda, varierande underlag och ett strålande väder gjorde det lätt att mota bort de mörka tankar som kan uppstå vid tre timmar löpning.

En härlig dag för långdistans (>3 tim).

Det blev en helt ny runda i Tyresta nationalpark och naturreservat:

Bollmora - Wättinge gårdsväg - stigarna/grusvägarna mot Prästängen - löpstigen längs Gammelströmen - vägarna längs Långsjön - över Gudö å och in

4e joggpasset sen avbrottet, å kämpar för att ta det lugnt å öka gradvis. 25 min på löpbandet efter spinningpasset. Och trots tråkiga löpbandet, å att jag inte vågar öka hastigheten för mkt, så är det ju så tokigt underbart att få springa igen! 🙂 *glad