Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 21:11Efter att ha kännt mig, slö, slapp och omotiverad så har humöret hunnit ikapp. Nu känns det bättre.
8km i ganska så snabbt tempo. 🙂
Efter att ha kännt mig, slö, slapp och omotiverad så har humöret hunnit ikapp. Nu känns det bättre.
8km i ganska så snabbt tempo. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 12:33Inget vidare, solen skiner, ser ut som lysande väder för mitt tempopass, och jga har frossa/feberkänningar ...
Inget vidare, solen skiner, ser ut som lysande väder för mitt tempopass, och jga har frossa/feberkänningar ...
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 10:33Fantastiskt!
Lyckades lura med maken till Brottbymilen i morse. Han lockades av att känslan är som att springa i naturreservatet på Lagnö (Ljusterö). Han frustade och flåsade och hittade fler backar än jag gjorde! (H)
Lugnt och fint tempo och härligt väd
Fantastiskt!
Lyckades lura med maken till Brottbymilen i morse. Han lockades av att känslan är som att springa i naturreservatet på Lagnö (Ljusterö). Han frustade och flåsade och hittade fler backar än jag gjorde! (H)
Lugnt och fint tempo och härligt väd
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 12:48Någon morgonlöpare är jag inte bortsätt från om jag får vakna utvilad en lördag eller söndag. Då kan jag mer eller mindre kliva rätt i löpardojorna från sköna sängen.:-) Idag var en sån morgon och vädret var underbart här i Västerås och säkert likväl i st
Någon morgonlöpare är jag inte bortsätt från om jag får vakna utvilad en lördag eller söndag. Då kan jag mer eller mindre kliva rätt i löpardojorna från sköna sängen.:-) Idag var en sån morgon och vädret var underbart här i Västerås och säkert likväl i st
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 12:56Bra och lite för fort ... men tyckte inte gårdagens sjuka märktes.
Bra och lite för fort ... men tyckte inte gårdagens sjuka märktes.
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 13:25Fem kilometer i går lugn tempo Isovaaras eljysspår. Det var härligt fin väder men det var blött i vissa ställen om spåret. 🙂
Fem kilometer i går lugn tempo Isovaaras eljysspår. Det var härligt fin väder men det var blött i vissa ställen om spåret. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 20:46Hej alla
jag har en fundering efter dagens löprunda. Jag har haft några intensiva träningsdagar med både löpning och styrka. Igår sprang jag 10 km i ett mkt backigt spår. Idag var benen rätt möra vilket verkar logiskt. Vad jag blev fundersam över var att
Hej alla
jag har en fundering efter dagens löprunda. Jag har haft några intensiva träningsdagar med både löpning och styrka. Igår sprang jag 10 km i ett mkt backigt spår. Idag var benen rätt möra vilket verkar logiskt. Vad jag blev fundersam över var att
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 20:49Jag känner ibland att det är fuktigt ute, håret krullar sig och det blir tungt att andas
Jag känner ibland att det är fuktigt ute, håret krullar sig och det blir tungt att andas
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 16:5311,4 kilometer med en komppis lugn tempo. Första "lång" pass mig nu på hösten. Det var fuktigt luft och bra att andas.Kändes bra efteråt. Sedan liten jumppa väntan om ute bastu. 🙂
11,4 kilometer med en komppis lugn tempo. Första "lång" pass mig nu på hösten. Det var fuktigt luft och bra att andas.Kändes bra efteråt. Sedan liten jumppa väntan om ute bastu. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 18:58Min tjejklassikertröja passade perfekt på kvällens 5 km (H) Skönt att röra på sig, jag längtade hela dagen. Varför kan det inte få vara så varje dag 😉
Min tjejklassikertröja passade perfekt på kvällens 5 km (H) Skönt att röra på sig, jag längtade hela dagen. Varför kan det inte få vara så varje dag 😉