Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Äntligen ett skönt pass, målet var smärtfria knän och pulsen under 150 och det funkade bra i solskenet. 🙂

Blev totalt 35,6 km blåleden terräng idag. Klart värt men segade till lite runt 15 km, innan vätskan vid ca 18 km. Andra delen gick lungare och klart enklare men benen stumnade till då jag gick lite väl mkt i visa partier. Hur gick det för er andra?

Rätt blött, regnet tilltog, inte riktigt OK, pulsen ville ligga högre än den borde.

Känner mig lite rosslig och börjar få ont i halsen. Dagens planerade backpass byttes därför ut mot vila...

Mycket kort simpass, känns ändå lite i armarna. Skönt.

En kombination av kvarvarande stelhet från helgen och förnöjsamhet över att få vara ute och jogga en runda i solen.

Gårdagens får det bli....2 lätta rundor med lite skotest inför LL.

nja....jag har känningar i vänster underben sen mitt 3-milspass för 3 helger sen. Vill inte riktigt släppa. Så där kul med tanke på morgondagen...

Efter en veckas uppehåll (ont i höger vad/benhinna) så kände jag mig bra och tog en kort tur på 3km. Inga problem under själva löpningen, dock RIKTIGT ont en kort stund efter, i VÄNSTER vad??? Vad är det här? Jag var inne på runners store och provade lite

1mil/53min löpning i underbart höst väder, kan inte bli bättre!

Jo, det gick bra idag på Lidingös tjejlopp 😀 . Fixade det på ca 1.22 och det är jag glad för. Två veckors förkylningen i september ställde till det backträningen så min strategi var att gå i uppförsbackarna. Och idag var de många 😉

Sitter här med fyra