Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:24Kallt! Skulle haft vantar, +5 enligt termometern och jag undrar om det inte varit lite frost. Det går iaf fortare när det är kyligt och knät höll så ... sista längre passet före Lidingö, om jag inte får fnatt och gör en mil till imorgon ...
Kallt! Skulle haft vantar, +5 enligt termometern och jag undrar om det inte varit lite frost. Det går iaf fortare när det är kyligt och knät höll så ... sista längre passet före Lidingö, om jag inte får fnatt och gör en mil till imorgon ...
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:32Underbart! 😀 Även om det var lite kallt i början av rundan. Buffen som man fick på tjejmilen kom till användning idag, då det termometern visade 0 grader.
Underbart! 😀 Även om det var lite kallt i början av rundan. Buffen som man fick på tjejmilen kom till användning idag, då det termometern visade 0 grader.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:36Hade också den buffen, och en till om skallen ...
Hade också den buffen, och en till om skallen ...
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 23:47Kretsloppet Borås. 10 km. Lugnt tempo efter gårdagens urblåsning i backarna...
Kretsloppet Borås. 10 km. Lugnt tempo efter gårdagens urblåsning i backarna...
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 19:45Toppen! Bra flyt i benen, ingen höft som smärtade och rymliga fickor i träningsjackan att lägga kantarellerna i. Blev ett gott tillbehör till söndagsmiddagen. 😉
Toppen! Bra flyt i benen, ingen höft som smärtade och rymliga fickor i träningsjackan att lägga kantarellerna i. Blev ett gott tillbehör till söndagsmiddagen. 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 20:09Långsamt distanspass på schemat idag.
18 km på en bit över två timmar, kändes lugnt och skönt! Nu blir det två veckors vila ifrån pass längre än 10 km. Därefter skall j*kla 20 km spärren knäckas 🙂
Långsamt distanspass på schemat idag.
18 km på en bit över två timmar, kändes lugnt och skönt! Nu blir det två veckors vila ifrån pass längre än 10 km. Därefter skall j*kla 20 km spärren knäckas 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 19:07stelt, avigt å knän som bråkade en del.. men behövde röra på mig, för totalvila gjorde det bara värre. Släppte efter tag. Å joggade bara lätt, 6,6 km. Var helt sanslöst skönt på alla andra plan och sätt. (utom just i att knäna bråkar å det känns oroligt o
stelt, avigt å knän som bråkade en del.. men behövde röra på mig, för totalvila gjorde det bara värre. Släppte efter tag. Å joggade bara lätt, 6,6 km. Var helt sanslöst skönt på alla andra plan och sätt. (utom just i att knäna bråkar å det känns oroligt o
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:30Första passet på 2,5 veckor efter förkylning, 5 km men jag joggade hela tiden;) Premiär med 3/4-tights och långärmat var skönt och så FB-buffen (L). Jag konstaterade att jag kommer att klara tjejloppet på Lidingö på söndag men det kommer att bli kämpigt o
Första passet på 2,5 veckor efter förkylning, 5 km men jag joggade hela tiden;) Premiär med 3/4-tights och långärmat var skönt och så FB-buffen (L). Jag konstaterade att jag kommer att klara tjejloppet på Lidingö på söndag men det kommer att bli kämpigt o
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:20Knappt en mil...tryckte på lite...kändes bra.
Knappt en mil...tryckte på lite...kändes bra.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 09:18Sent, försenat pass på kvällen. => skippade skogen och sprang asfalt, mörkt ändå på sina ställen, fick sakta in rejält på ett ställe där det låg osynliga grenar på marken ...
Sent, försenat pass på kvällen. => skippade skogen och sprang asfalt, mörkt ändå på sina ställen, fick sakta in rejält på ett ställe där det låg osynliga grenar på marken ...