Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:03Kändes jättebra igår. Sprang träflasklöpet 9 km på 48 minuter, vilket innebar nytt personbästa. Tog tiden året innan med 7 minuter. Dessutom hade jag lätt kunnat springa ännu snabbare om jag gett sjutton i att dricka en red bull shot när det var 4 km kvar
Kändes jättebra igår. Sprang träflasklöpet 9 km på 48 minuter, vilket innebar nytt personbästa. Tog tiden året innan med 7 minuter. Dessutom hade jag lätt kunnat springa ännu snabbare om jag gett sjutton i att dricka en red bull shot när det var 4 km kvar
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 13:53Blåsigt men skönt.
Blåsigt men skönt.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 22:03Fruktansvärt idag. Fortsatt tungt. Dålig form och inga framsteg. Usch
Fruktansvärt idag. Fortsatt tungt. Dålig form och inga framsteg. Usch
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:41Underbart löparväder idag - skogen läade de starka vindarna! Solen tittade fram men luften var härligt hög, frisk och sval. Ljuvligt!
/Jenny
Underbart löparväder idag - skogen läade de starka vindarna! Solen tittade fram men luften var härligt hög, frisk och sval. Ljuvligt!
/Jenny
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 20:34Helt ok, intervaller. Nu är det formtoppning inför LL som gäller (t+)
/Gurra
Helt ok, intervaller. Nu är det formtoppning inför LL som gäller (t+)
/Gurra
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 10:22Tempopass runt Lilla Delsjön. Sänkte mig med 30 sek från förra ggn för 6 veckor sedan. Kändes bra trots en över mig hängande förkylning. Känns ännu bättre idag då förkylningen verkar ha besegrats (H)
Tempopass runt Lilla Delsjön. Sänkte mig med 30 sek från förra ggn för 6 veckor sedan. Kändes bra trots en över mig hängande förkylning. Känns ännu bättre idag då förkylningen verkar ha besegrats (H)
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 09:54Körde ett sent kvällspass igår. 21.30-21.50. Tog ett varv runt Pildammarna och njöt av hösten.
Benen kändes riktigt bra, fötterna likaså. Inte ett spår av fot-smärtan från förra helgen. Höger vad gjorde sig lite hörd men inte värre än att jag kunde ta mig
Körde ett sent kvällspass igår. 21.30-21.50. Tog ett varv runt Pildammarna och njöt av hösten.
Benen kändes riktigt bra, fötterna likaså. Inte ett spår av fot-smärtan från förra helgen. Höger vad gjorde sig lite hörd men inte värre än att jag kunde ta mig
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:59Trots skadad lilltå höll jag mig i den högre halvan av mitt bra-hastighet-register och sprang om en joggande skolklass (högstadieelever - inte en enda en var i någon vidare form... (t-) ) . Plötslig andnöd på mitten, men jag kämpade på en bit till. Heja!
Trots skadad lilltå höll jag mig i den högre halvan av mitt bra-hastighet-register och sprang om en joggande skolklass (högstadieelever - inte en enda en var i någon vidare form... (t-) ) . Plötslig andnöd på mitten, men jag kämpade på en bit till. Heja!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 18:39Ha! under mitt långpass i tisdags var det en hoper elever på orienteringsövning i skogen. Riktigt kul. Alla stilar. De som hängde i en flock vid stigen och frågade mig om jag sett deras kontroller, frågan är om de bytt om, troligen inte sett en karta förr
Ha! under mitt långpass i tisdags var det en hoper elever på orienteringsövning i skogen. Riktigt kul. Alla stilar. De som hängde i en flock vid stigen och frågade mig om jag sett deras kontroller, frågan är om de bytt om, troligen inte sett en karta förr
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 19:28Ajj really lajjked this one! Som en torped, sååå bara 😉
/G
Ajj really lajjked this one! Som en torped, sååå bara 😉
/G