Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 21:07Dagens pass var tre pass:
Först cykling 29 km till jobbet...halva tiden i regn...
Sedan lunchlöpning 5 km.Slutligen cykling hem.
Typ en normal dag, om man tar bort löpningen.
Dagens pass var tre pass:
Först cykling 29 km till jobbet...halva tiden i regn...
Sedan lunchlöpning 5 km.
Slutligen cykling hem.
Typ en normal dag, om man tar bort löpningen.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 21:23Åhhh idag var det bara (t+) bra. Kunde ta lätta löpsteg så benen/knäna har svarat bra på vila/rehab Tjohooo
Åhhh idag var det bara (t+) bra. Kunde ta lätta löpsteg så benen/knäna har svarat bra på vila/rehab Tjohooo
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 21:29Körde enligt Lidingöloppets basprogram ett pass distans progressiv 12 km. Första gången nånsin! Avslutade den 10:de och sista km:ern med att hålla >90% puls. Tufft men kändes bara bra! Hoppas det gav effekt också...
Körde enligt Lidingöloppets basprogram ett pass distans progressiv 12 km. Första gången nånsin! Avslutade den 10:de och sista km:ern med att hålla >90% puls. Tufft men kändes bara bra! Hoppas det gav effekt också...
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 23:29Gott. Höstpremiär med Stern. Skidgång o stavsprätt i Delsjöns teknikbacke. Skönt för ömmande vader efter söndagens långpass...
Gott. Höstpremiär med Stern. Skidgång o stavsprätt i Delsjöns teknikbacke. Skönt för ömmande vader efter söndagens långpass...
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 16:10Kändes bra. 13 km i lite växlande väder, lite regn och ibland en liten solglimt bland molnen. Tempot var ok i början, blev dock lite distraherad av kantareller i vägkanten efter ca 6km. 🙂 Nu vet jag vad jag ska hitta de läckra gula sötnosarna.
Kändes bra. 13 km i lite växlande väder, lite regn och ibland en liten solglimt bland molnen. Tempot var ok i början, blev dock lite distraherad av kantareller i vägkanten efter ca 6km. 🙂 Nu vet jag vad jag ska hitta de läckra gula sötnosarna.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:31Skittråkig. Motionsorientering i GBG. Banläggaren verkade inte vilja få folk intresserad av orientering. Alla kontroller låg uppslängda på en bergsida. Omöjligt att få flytet i löpningen.
Skittråkig. Motionsorientering i GBG. Banläggaren verkade inte vilja få folk intresserad av orientering. Alla kontroller låg uppslängda på en bergsida. Omöjligt att få flytet i löpningen.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:48Jätteskönt, 2 pass:
till jobbet 6km@4.35/km,
kul intervallpass på hemvägen: 3x800, 4x400, 5x200 +upp-och nerjogg.
Stark, snabb och uthållig 😀
Jätteskönt, 2 pass:
till jobbet 6km@4.35/km,
kul intervallpass på hemvägen: 3x800, 4x400, 5x200 +upp-och nerjogg.
Stark, snabb och uthållig 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 21:05spöregn, sjöblöt rakt igenom, jobbigt men kul
spöregn, sjöblöt rakt igenom, jobbigt men kul
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 20:14Åhh så underbart, med tejpad fot bara flög jag fram (H:) I´m back 😀
/Gurra
Åhh så underbart, med tejpad fot bara flög jag fram (H:) I´m back 😀
/Gurra
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 20:59Backträning i Hammarbybacken...så grymt skönt!
Det bästa är att all träning gett resultat. Uthållighetsmässigt har jag bara startat!
Backträning i Hammarbybacken...så grymt skönt!
Det bästa är att all träning gett resultat. Uthållighetsmässigt har jag bara startat!