Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:47Odugligt! 10 km, varav 7 i högt tempo på schemat. Värmde upp med 2 km men stumnade sedan efter knappa 5 km. Förra veckan gick motsvarande pass utmärkt, idag gick det inte alls. Stum i benen, skenande puls, och tung i flåset. Ett sånt där pass man helst gl
Odugligt! 10 km, varav 7 i högt tempo på schemat. Värmde upp med 2 km men stumnade sedan efter knappa 5 km. Förra veckan gick motsvarande pass utmärkt, idag gick det inte alls. Stum i benen, skenande puls, och tung i flåset. Ett sånt där pass man helst gl
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 21:38Christian...det är såna pass man måste ha ibland för att uppskatta de bra (H)
Christian...det är såna pass man måste ha ibland för att uppskatta de bra (H)
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 20:43Körde backrundan 7,33 km och jag tror att jag fick till det lite med nerförsbackarna på några ställen, var trött och lite arg innan och det ger mig fart i alla fall. Men jag är inte sån......
Körde backrundan 7,33 km och jag tror att jag fick till det lite med nerförsbackarna på några ställen, var trött och lite arg innan och det ger mig fart i alla fall. Men jag är inte sån......
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 16:0310 km löpning i skogsspår (skor på) och 3 km barfota asfaltslöpning i underbart väder i morse! +6°C och solsken, härligt klar och hög luft. Älskar hösten!
/Jenny
10 km löpning i skogsspår (skor på) och 3 km barfota asfaltslöpning i underbart väder i morse! +6°C och solsken, härligt klar och hög luft. Älskar hösten!
/Jenny
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 21:41Ja, hösten är en härlig tid att förlusta sig med ett löppass. 🙂 Mina sexton kilometer blev njutbara med sol, hög luft och kantareller i vägkanten. Kantarellerna fick stå kvar (de var så nära vägen) men jag hittade frön av spansk körvel (smakar lakrits o
Ja, hösten är en härlig tid att förlusta sig med ett löppass. 🙂 Mina sexton kilometer blev njutbara med sol, hög luft och kantareller i vägkanten. Kantarellerna fick stå kvar (de var så nära vägen) men jag hittade frön av spansk körvel (smakar lakrits o
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 10:22Lätt nedjogg i fyra kilometer, kände av knät igen 🙁 och gps-dum, men fin morgon att springa.
Lätt nedjogg i fyra kilometer, kände av knät igen 🙁 och gps-dum, men fin morgon att springa.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 10:25Långsam morgonjogg 10,3km. Första gången jag sprang över 10km det här årtusendet. Yay me!
Långsam morgonjogg 10,3km. Första gången jag sprang över 10km det här årtusendet. Yay me!
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 14:31Grymt, hade sällskap av alla som sprang LL´s provlopp, vi var säkert 500 st. Stort + till alla, jag njöt , vi ses 24/9 (t+)
Grymt, hade sällskap av alla som sprang LL´s provlopp, vi var säkert 500 st. Stort + till alla, jag njöt , vi ses 24/9 (t+)
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:15lite drygt 14km, känndes bra. Solen sken, lite snålblåst dock.
lite drygt 14km, känndes bra. Solen sken, lite snålblåst dock.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:19Fantastiskt bra! Ett ordentligt långpass men härlig luft, lite lagom solvärme och mycket svett. Benen kändes nästan oförskämt lätta de första 10 km.
Fantastiskt bra! Ett ordentligt långpass men härlig luft, lite lagom solvärme och mycket svett. Benen kändes nästan oförskämt lätta de första 10 km.