Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens första pass...som vanligt när man cyklar till/från jobbet: 29,3 km på 1.27. Rätt ok.

3 km lättlöpning, som var just lätta :/ Skönt ute solen nyss uppe ....

17km löpband. Tyvärr blir banden väldigt varma, inte skönt för fötterna. Annars ganska skönt pass - körde slut på mig ordentligt, men det var enligt plan.

Fem kilometer efter två dagars vila om löpning. Hade jobbat natten då det kändes som det bruckar tyngt! Men var sugen efter vila och det kändes bra efter åt. 🙂

9 härliga kilometrar. Börjar bli lite kallt och mörkt... snart dags att leta fram pannlampan

Skönt att komma ut och köra intervaller och styrketräning efter en heldag i datorsalen MEN:
* jag behöver lära mig när "min" fotbollsplan är upptagen
* får ta reda på varför mina luftrör låter som en läckande säckpipa

Första lunchlöpningen med en kollega. Jag hatar att springa med andra - och då menar jag att jag får panik. Men det gick faktiskt riktigt bra trots att jag flåsar som tusan och inte fick ha någon musik. Kungsholmen.

400ingar på löparbana (Zinkensdamm) med 200m joggvila. Dit- och hemjogg. Snabbaste på 1:14 och långsammaste på 1:20. Hade riktigt skönt flyt i löpningen.

Blött. Jätteblött.

Positiva vibbar och några (t+) idag. Gjorde nämligen en, för mig, riktigt acceptabel tid (54:26) på Skatåsmilen i Göteborg. Efter skador och envetna förkylningar känns det äntligen som om formen är på väg. Bara att hoppas att det håller i sig till Lidingö