Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 01:23Skitpass idag. Hade tänkt springa spår, men det blev för sent ut o jag hade ingen lust att springa i mörker. Löpband på gymmet 12km istället. Hade "laddat" genom att äta en jättegod räksallad med ägg, melon, sparris o pasta. Perfekt. Sambon åt en tredjede
Skitpass idag. Hade tänkt springa spår, men det blev för sent ut o jag hade ingen lust att springa i mörker. Löpband på gymmet 12km istället. Hade "laddat" genom att äta en jättegod räksallad med ägg, melon, sparris o pasta. Perfekt. Sambon åt en tredjede
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 02:14skräp. (Stor)stadslöpning är inte min grej. Jag vill känna skogsdoften 🙂
skräp. (Stor)stadslöpning är inte min grej. Jag vill känna skogsdoften 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 19:48Terräng tävling Isovaara Övertorneå. Det var inte så många löpare Tyvärr! Började för hård som vanligt . Första lång och brant backe fick mjöksyra på benen. Efter det fick hålla farten att kunde ta mig till mål en hyfsat tid. Sträckan är 4,57 km. Har PB f
Terräng tävling Isovaara Övertorneå. Det var inte så många löpare Tyvärr! Började för hård som vanligt . Första lång och brant backe fick mjöksyra på benen. Efter det fick hålla farten att kunde ta mig till mål en hyfsat tid. Sträckan är 4,57 km. Har PB f
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 20:24Enligt plan, 6x1k@4,20 min terräng, svårt att hålla igen så det blev ngt fortare.
/G
Enligt plan, 6x1k@4,20 min terräng, svårt att hålla igen så det blev ngt fortare.
/G
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:30Super! Första passet i kvällsmörker. Äntligen känslan av att jag faktiskt orkar jogga utan att behöva tvinga mig framåt! Kanske börjar kondisen komma! 😀
Super! Första passet i kvällsmörker. Äntligen känslan av att jag faktiskt orkar jogga utan att behöva tvinga mig framåt! Kanske börjar kondisen komma! 😀
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:59Suveränt. 7 km tempo och jag kände mig stark hela vägen. Senast jag försökte samma pass så kroknade jag efter knappt 6 km. Så där fanns en liten mental spärr att komma över. Och det gjorde jag. Därför sitter jag nu här och är nöjd med mig själv.
Suveränt. 7 km tempo och jag kände mig stark hela vägen. Senast jag försökte samma pass så kroknade jag efter knappt 6 km. Så där fanns en liten mental spärr att komma över. Och det gjorde jag. Därför sitter jag nu här och är nöjd med mig själv.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 20:42det var helt ok första 4 km, sen var det hyggligt drygt i den jobbiga värmen från ca 6 km till 8, sen lyckades jag öka lite sista två.. fast sista vidriga uppförsbacken tog mjölksyran musten ur mig, så fixade inte den.
Men "i mål"; 10,2 km(råkade spring
det var helt ok första 4 km, sen var det hyggligt drygt i den jobbiga värmen från ca 6 km till 8, sen lyckades jag öka lite sista två.. fast sista vidriga uppförsbacken tog mjölksyran musten ur mig, så fixade inte den.
Men "i mål"; 10,2 km(råkade spring
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:13Bra jobbat Kessy! (t+)
Bra jobbat Kessy! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 06:27tack Jim! 🙂
tack Jim! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 10:19Bitvis tung i benen, men framåt slutet infann sig den där känslan av att "jag kan springa för alltid". Som jag har saknat den!
Bitvis tung i benen, men framåt slutet infann sig den där känslan av att "jag kan springa för alltid". Som jag har saknat den!