Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Skitpass idag. Hade tänkt springa spår, men det blev för sent ut o jag hade ingen lust att springa i mörker. Löpband på gymmet 12km istället. Hade "laddat" genom att äta en jättegod räksallad med ägg, melon, sparris o pasta. Perfekt. Sambon åt en tredjede

skräp. (Stor)stadslöpning är inte min grej. Jag vill känna skogsdoften 🙂

Terräng tävling Isovaara Övertorneå. Det var inte så många löpare Tyvärr! Började för hård som vanligt . Första lång och brant backe fick mjöksyra på benen. Efter det fick hålla farten att kunde ta mig till mål en hyfsat tid. Sträckan är 4,57 km. Har PB f

Enligt plan, 6x1k@4,20 min terräng, svårt att hålla igen så det blev ngt fortare.
/G

Super! Första passet i kvällsmörker. Äntligen känslan av att jag faktiskt orkar jogga utan att behöva tvinga mig framåt! Kanske börjar kondisen komma! 😀

Suveränt. 7 km tempo och jag kände mig stark hela vägen. Senast jag försökte samma pass så kroknade jag efter knappt 6 km. Så där fanns en liten mental spärr att komma över. Och det gjorde jag. Därför sitter jag nu här och är nöjd med mig själv.

det var helt ok första 4 km, sen var det hyggligt drygt i den jobbiga värmen från ca 6 km till 8, sen lyckades jag öka lite sista två.. fast sista vidriga uppförsbacken tog mjölksyran musten ur mig, så fixade inte den.

Men "i mål"; 10,2 km(råkade spring

Bra jobbat Kessy! (t+)

tack Jim! 🙂

Bitvis tung i benen, men framåt slutet infann sig den där känslan av att "jag kan springa för alltid". Som jag har saknat den!