Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Bröt av löpträning med 1 timmes indybandy (som Katla) svettigt värre
/G

Löpar-abstinens och halsont, vad gör man... 🙁

Snabbdistans 5 km - FRUKTANSVÄRT jobbigt.

Fint pass efter dagens regnskurar men där jag skulle köra intervallet var det en swimmingpool i ena hörnan. Fick till det i alla fall.

Rickard: Säger (nästan) som Lundell: "Ett inställt pass är också ett pass". Krya på dig!

Rätt underbar cykeltur, första på länge ... solen sken och vinden var lagom. Enda att sura över var att det liger sand på vägen bitvis, var kommer den ifrån?

Hakuna Matata, 19,6 k i anrika fäders (och mödrars) spår ute på Liiiidingö. Nästan för varmt, men hellre det än kyla, det kommer ju snart ändå

Lite segt eftersom jag har ont i höger höften då jag landar på höger foten, funderar om det kan var förslitningar i höftleden. Tänker träna lite alternativt mellan löpturerna framöver. Det borde göra löprundorna mer njutbara. Eller hur?

Dagens pass var Tyresö Triathlon. Jag är nöjd. Simmade, cyklade och sprang med en kompis...vi ska köra Ö till Ö nästa år , så det var en bra första triathlontävling för kompisen. Nu vet hab vad det handlar om...simma å springa alltså.

Jag är rätt så nöjd med dagens pass. Var ute närmare 3 timmar men jag springer inte fort och när man väljer obanat på blöta stigar tar jag det lugnt i alla fall. Men då hinner man ju se sig omkring och då kan man komma hem med 5 Stolta Fjällskivlingar (L)