Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

En väldigt fint morgonjogg med soluppgång över en äng med massa dimma och dagg 🙂
Sedan att min pulsklocka fick storspel idag med och påstod att jag hade puls på 235 tills jag började gå (gick snabbt ner till 155 då)... Kanske man ska lämna in den på nå

Kopierar Lingling ling å Johan, backe lång suger gott i köttet 🙂 Mooot Lidingöloppet, kommer behövas kraft när "Aborren" och "Karins"
närmar sig... Lycka till (V)
/ G

Varmt o fuktigt. Hett i Montreal 🙂

Flyttade in på löpbandet pga regnet. Kändes okej, men det är satan så mycket tråkigare att springa på bandet än ute i naturen.

Linnea: Dags för batteribyte i pulsbandet?

Backträning i Hammarbybacken. Sprang 4 varv på RBT-banan.

Höstens RBT är den 13 september...jag ska fixa en aktivitet för det i funbeatkalendern.

Backträning i Hammarbybacken. Sprang 4 varv på RBT-banan.

Höstens RBT är den 13 september...jag ska fixa en aktivitet för det i funbeatkalendern.

Håller med om att löpband är tråkigt. Det enda som jag tycker funkar är att köra intervaller. "Distanslöpning" fixar jag inte. Då kommer snart grabbarna med de vita rockarna (#)

Löpband är tråkigt. klarade inte 90 min på mitt senaste pass. Körde 3x30 utan vila. Va mycket lättare 😀

mitt normala intervallpass brukar vara 3 min * 15 rep, 1 min "lunkvila" mellan varje. 10 min upp- resp. nedjogg.

För att citera Brian Flanagan: "Nothing short of spectacular". Långpass från Stenhamra via Ekerö till Ulvsunda. 32,5 km i 4:44-tempo. Tanken var 4:49-tempo men det gick så rysligt lätt så jag kunde inte hejda mig. Kärlek iförd ett par Saucony Mirage.