Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 16:26Dagens pass var trevligt. Har cyklat till och från jobbet i veckan, samt löptränat i backe i Hammarbybacken i fredags.
Ett lugnt pass på 90 minuter idag gjorde veckan fullkomlig.
Dagens pass var trevligt. Har cyklat till och från jobbet i veckan, samt löptränat i backe i Hammarbybacken i fredags.
Ett lugnt pass på 90 minuter idag gjorde veckan fullkomlig.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 16:40Kände äntligen lite positiva vibbar av löpningen efter skador, förkylningar och annat elände. Lyckades springa skatås-milen i Göteborg på 58 minuter och det var bästa tiden på länge. Dessutom kändes det som att mitt dåliga flås begränsade mig mer än min g
Kände äntligen lite positiva vibbar av löpningen efter skador, förkylningar och annat elände. Lyckades springa skatås-milen i Göteborg på 58 minuter och det var bästa tiden på länge. Dessutom kändes det som att mitt dåliga flås begränsade mig mer än min g
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 19:38Lite väl tungt med 5 km i dag, backe upp och backe ner men det hade kanske lite med att göra att jag simmade och cyklade innan (H)
Lite väl tungt med 5 km i dag, backe upp och backe ner men det hade kanske lite med att göra att jag simmade och cyklade innan (H)
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 19:49Kul, lite jobbigt sista 2 skönt med bad efteråt. Trekvartsbyxor blir tunga att gå hem i efter ett bad lärde jag mig.
Kul, lite jobbigt sista 2 skönt med bad efteråt. Trekvartsbyxor blir tunga att gå hem i efter ett bad lärde jag mig.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 19:53Ett bra pass med skikesen.
Ett bra pass med skikesen.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:3911 km på 67 min, jätteskönt väder, och var nästan lika pigg på slutet som i början. Efter två månaders träning (från nästan noll) känns det som att kroppen lärt sig jogga! 🙂
11 km på 67 min, jätteskönt väder, och var nästan lika pigg på slutet som i början. Efter två månaders träning (från nästan noll) känns det som att kroppen lärt sig jogga! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 21:49Bastade o grillade med några kompisar igår och drack lite annan "sportdryck". Var rätt lugn men kanske inte bästa förberedelsen för ett långpass på 24 km. Höll i alla fall ett o samma tempo rakt igenom. Tog 2 korta taktikpromanader i backar på slutet när
Bastade o grillade med några kompisar igår och drack lite annan "sportdryck". Var rätt lugn men kanske inte bästa förberedelsen för ett långpass på 24 km. Höll i alla fall ett o samma tempo rakt igenom. Tog 2 korta taktikpromanader i backar på slutet när
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:42Sprang ett långpass på 24km, kändes helt OK och var inte helt slut när jag kom hem. Snittade på 6:05 vilket var bättre än träningsprogrammets förslag, fast jag stannade två gånger, en gång för att prata med en vän, och andra för att fiska upp vatten ur en
Sprang ett långpass på 24km, kändes helt OK och var inte helt slut när jag kom hem. Snittade på 6:05 vilket var bättre än träningsprogrammets förslag, fast jag stannade två gånger, en gång för att prata med en vän, och andra för att fiska upp vatten ur en
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:44Dagens pass är inget jag vill komma ihåg. Sprang långpass igår kväll och tänkte ta ett lugnt och mysigt pass som återhämtning idag men orken tog slut efter 7 av planerade 13 kilometer. Resten av passet blev en fråga om att ta sig hem på det minst plågsamm
Dagens pass är inget jag vill komma ihåg. Sprang långpass igår kväll och tänkte ta ett lugnt och mysigt pass som återhämtning idag men orken tog slut efter 7 av planerade 13 kilometer. Resten av passet blev en fråga om att ta sig hem på det minst plågsamm
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:44Lite stressat men OK, blev 12 km-alternativet istf 2 timmar ... och så kanske jag sprang för fort för att springa ifrån knät :/
Lite stressat men OK, blev 12 km-alternativet istf 2 timmar ... och så kanske jag sprang för fort för att springa ifrån knät :/