Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:07"Återhållsamt" och behagligt för benen. Väntade ut de värsta skurarna men jösses vad kallt det var. 10 augusti och man måste springa med västen, dessutom hade det inte varit fel med löparvantarna. Burr (#)
"Återhållsamt" och behagligt för benen. Väntade ut de värsta skurarna men jösses vad kallt det var. 10 augusti och man måste springa med västen, dessutom hade det inte varit fel med löparvantarna. Burr (#)
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:3460min på Crosstrainer med 4x2min intervaller där jag tokmaxade! Skönt!
60min på Crosstrainer med 4x2min intervaller där jag tokmaxade! Skönt!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:57Höger knä ballade ur och jag fick halta mig i mål efter halva tiden 🙁
Det är för backigt helt enkelt, får hålla mig till flacka löpspår tills knät hänger med igen. Annars var det kyligare och skönt löpväder.
Höger knä ballade ur och jag fick halta mig i mål efter halva tiden 🙁
Det är för backigt helt enkelt, får hålla mig till flacka löpspår tills knät hänger med igen. Annars var det kyligare och skönt löpväder.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 19:58Dagens pass var veckans skönaste, kanon väder och skön löpning. Skatås 8:an fick sig en omgång (H) Nu fredags mys.
Dagens pass var veckans skönaste, kanon väder och skön löpning. Skatås 8:an fick sig en omgång (H) Nu fredags mys.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 22:23Gott! Stegrande tempopass med högre fart på andra 6 km-varvet. Avslutning med barfotalöpning på Skatås stora gräsmatta.
Gott! Stegrande tempopass med högre fart på andra 6 km-varvet. Avslutning med barfotalöpning på Skatås stora gräsmatta.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 22:33Körde ett pass med skikesen. Var några veckor sen senast. Kändes rätt bra och var riktigt kul också. Har joggat en hel del de senaste veckorna så det var kul att träna något annat...
Körde ett pass med skikesen. Var några veckor sen senast. Kändes rätt bra och var riktigt kul också. Har joggat en hel del de senaste veckorna så det var kul att träna något annat...
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 13:44Skit. 24km långpass löpning. Seg som kola i kroppen. Har nog ätit för lite kolhydrater... Skäms på mig.
Skit. 24km långpass löpning. Seg som kola i kroppen. Har nog ätit för lite kolhydrater... Skäms på mig.
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 16:37Underbart löpväder under morgonpasset. 3 km barfota och 2,6 km med Saucony A4. Inga känningar av löparknä, jippie!
/Jenny
Underbart löpväder under morgonpasset. 3 km barfota och 2,6 km med Saucony A4. Inga känningar av löparknä, jippie!
/Jenny
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 16:52Tung i benen, som att springa på två vedklabbar, styrketräning och träningscykel har satt sina spår. I övrigt så var det ett lugnt pass då jag sprang med frun och hon lyckades komma under 6 minuter per kilometer för första gången.
Tung i benen, som att springa på två vedklabbar, styrketräning och träningscykel har satt sina spår. I övrigt så var det ett lugnt pass då jag sprang med frun och hon lyckades komma under 6 minuter per kilometer för första gången.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 16:14Tungt! Vet inte om "halsontet" spelade in? 15 k från start på LL till Fågelöudde i fint skönt (kanske lite varmt) löparväder iaf
/Gurra
Tungt! Vet inte om "halsontet" spelade in? 15 k från start på LL till Fågelöudde i fint skönt (kanske lite varmt) löparväder iaf
/Gurra