Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Övertorneå IP. Först löpskolning. sedan intervaller 5x300meter ca 85% fart. Sist ner löpning och stretching. 🙂

Dagens pass var mitt första efter en förkylning,så det kändes lite skakigt men ändå helt ok! Att det är varmt gör ju inte saken bättre,men äntligen får man träna igen! 🙂

Testade en ny runda - Häckeberga slott tur och retur. Lite lagom backigt och härlig kvällssol - kan inte bli bättre. Tempot lite snabbare än planerat, för det kändes så himla bra.

En riktigt skön kvällsrunda på knappt 12 km. Nu går det betydligt lättare än förra veckan när temperaturen har sjunkit några grader och luften inte längre är lika fuktig. Men samtidigt är det lite tråkigt för det påminner mig också om att sommaren sakta m

Ganska bra men redan lite väl varmt ... Lättpass.

Najjsiga intervaller enligt LL´s 2,30 schema i sen aftontimme, nästan lite spökkänsla i halvdunklet
/G

Dagens pass var KANON (H) Personbästa på Skatås 8:an
Vädret var perfekt, laddningen perfekt och rundan perfekt.

Starta dagen med lätt jogg. Sällan jag morgonjoggar. Tyvärr kände jag av sträckningen i vä. lår/bak det blev bättre efterhand. stegrande Tempoökning på slutet. Inte illa efter kräftskiva som jag var nykter på.

Prommenad m käresta 4 km känner fortfarande

Morgonträning!?
Jag undrar om någon har tips ang morgonträning. Jag har ett flertal ggr lagt min löpträning på morgonen innan frukost. Spar tid och en härlig tid att vara ute på, dessutom blir frukosten x-tra god. Tyvärr tycker jag att det kommer "biverka

Lägg dig tidigare kvällen före?