Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 23:329km i ett ganska högt tempo för mig (5:05min/km) samt 3km nedjogg i ett behagligare tempo. Det var riktigt svalt och skönt!
9km i ett ganska högt tempo för mig (5:05min/km) samt 3km nedjogg i ett behagligare tempo. Det var riktigt svalt och skönt!
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 06:26Dagens pass gick bra. Lite segt i början. Det kändes som om jag var den enda vakna i hela "byn" när jag gav mig ut kl 05:40. 🙂
Dagens pass gick bra. Lite segt i början. Det kändes som om jag var den enda vakna i hela "byn" när jag gav mig ut kl 05:40. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 09:21Blev sent långpass igår kväll och ändå lite väl nära inpå middan, inte helt lyckat tror jag. Lämnade skogen när det började bli för mörkt trots elljuset.
Blev sent långpass igår kväll och ändå lite väl nära inpå middan, inte helt lyckat tror jag. Lämnade skogen när det började bli för mörkt trots elljuset.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 12:5314 km tuff terräng efter gårdagens 21,1 km. Känns lite i fötterna nu. Passet kändes ändå bra.
14 km tuff terräng efter gårdagens 21,1 km. Känns lite i fötterna nu. Passet kändes ändå bra.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 15:36Planerade att springa 9 km men orken tog slut vid ca 6,5. Jag vet inte varför..... Försökte komma i gång igen men det blev till att traska resten 🙁
Varmt? ja, men inte kvalmigt och inte så varmt. Fast jag sprang ut runt 12.
För lite vätska? Den tog sl
Planerade att springa 9 km men orken tog slut vid ca 6,5. Jag vet inte varför..... Försökte komma i gång igen men det blev till att traska resten 🙁
Varmt? ja, men inte kvalmigt och inte så varmt. Fast jag sprang ut runt 12.
För lite vätska? Den tog sl
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 16:04Valde att endast genomföra 4 km löpning av planerade 5-10 km. 🙁
Mina förhoppningar om färdigrehabiliterat löparknä grusades. Sprang 2,5 km med gamla löparskor. Hög stegfrekvens minskade besvären, låg frekvens ökade besvären. Slät- och uppförslöpning f
Valde att endast genomföra 4 km löpning av planerade 5-10 km. 🙁
Mina förhoppningar om färdigrehabiliterat löparknä grusades. Sprang 2,5 km med gamla löparskor. Hög stegfrekvens minskade besvären, låg frekvens ökade besvären. Slät- och uppförslöpning f
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 18:16Fantastiskt!
Fantastiskt!
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 18:53okej pass. Börjar känna mig lättare i benen och känner att jag kan springa snabbare. Regnade under hela passet. Rätt skönt = lättare att andas.
okej pass. Börjar känna mig lättare i benen och känner att jag kan springa snabbare. Regnade under hela passet. Rätt skönt = lättare att andas.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 20:252x4km känndes ganska bra. Vill att det skall gå fortare, men det går trögt.
2x4km känndes ganska bra. Vill att det skall gå fortare, men det går trögt.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 23:16Dubbelvarv Elljusspåret i Sisjön. Svalkande 17 grader i snabbt tempo, jätteskönt. (t+)
Dubbelvarv Elljusspåret i Sisjön. Svalkande 17 grader i snabbt tempo, jätteskönt. (t+)