Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Blåsigt och kvavt idag. Men körde ett distanspass på ca 40 min med proggressiv fartökning 4.25-3.40 min per km som kändes rätt så bra.. (H)

Varmt och gott, 26 grader, lätt vind. 32 km distanspass i lugnt tempo tillsammans med Calle. Vi hann t o m med ett fikastopp på vägen, kul!

Lite regnigt och rätt kvavt.

Varmt. så här på kvällen slog solen till.

24-25 grader, strålande sol och en lätt bris - prima väder att ge sig ut o springa i tänkte jag som nybörjare. Blev smått förvånad att jag knappt mötte några andra löpare men sista 1/3 förstod jag varför...
Ändå sprang jag snabbare och längre än jag bruka

Invigde mina ny DS Trainer under morgonens runda, vindstilla och varmt. Härligt pigga ben 🙂

Första långpasset för mig vilket gick bättre än förväntat tills 8:de kilometern då det tog helstopp. Antagligen vätskebrist i värmen. Fick masa mig hem sista kilometern och försöka komma ihåg att ladda upp med vatten innan nästa gång. Men nöjd ändå! Det b

Gott halvdistanspass över 15 km. Kände mig stark på slutet. Det börjar ta sig 🙂

Värsta träningvärken efter gårdagens utfall gjorde stegen lite staplande. Annars härlig pass längs delar av underbara Högakustenleden.

Körde distansträning 15k idag, var jättevarmt och ungefär hälften av vattnet i vätskebältet gick åt att kyla ner huvudet, fick ransonera ordentligt de sista 5 kilometrarna. Dock fick jag bättre tid än förra gången jag sprang samma sträcka. Känns hemskt at