Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Körde lite backträning i dag. lite öm i hälsenan redan ifrånbörjan, men med lång uppvärming så gick det bra.

Bra faktiskt, sprang i duggrgnet i linne och korta tajts, en hundrastare beklgade mig som "skulle springa" i det dåliga vädret, det är ju perfekt! Ingen kännbar vind och egentligen varmt, bara vätskekylning 😉

Såg fram emot ett skönt långpass i efterdyningarna av kvällens regn. Luften ren och ingen fuktighet, lite dugg bara. Perfekta förhållanden.
Vad hände...höger knä ballade ur efter bara 1,6km... va f*n - jag vägrar. Haltade lite lätt tillbaka till bilen oc

Ansträngningsgrad HÖG, hastighet medelmåttig. +27 grader

Å ena sidan skönt, vädret duggregn och +15, å andra sidan lite seg i benen efter gårdagen för att springa längre intervall. Troligen tappat fart nere i Skåne också ... 🙁
Sedan kom det en kall motvind på slutet som inte var skön att varva ner i i tunt li

Det gick hyfsat lyckades slå pb i 1mil. Fick 45min skulle dock fixat det snabbare om jag inte fått bröstsmärtor de 3 sista kilometrarna 🙂
Nu gäller det bara att skala av 3min till in sommarn e slut!

@ Marie: finalen är på "Ön"

Gårdagens pass var Trailutmaningen, tog en runda på Blidö i sommarvärmen och en vattenflaska i näven. Eftersom jag hade varit ordentlig och styrketränat dan innan så drog det lite runt knäna och i rumpan. Sen försökte jag kom

Är det inte konstigt, idag var det som att det var kroppen som drog iväg mig ut i spåret - den kändes verkligen springsugen! Andra dagar får man dra kroppen ur soffan och slänga ut den på en runda. Det konstiga är att ofta när man tvingat sig ut känns pas

Efter ett par sega dagar med kvalmigt väder och rejält jobbiga korta pass, febergäns i går.Idag hade jag ett ljuvligt pass. Första arbetsdagen efter semestern för lite sömn, ändå bestämde jag mej när jag kom hem att simma på en gång 1000m blev det. Tog i

Bra. Funderar över var man "Lättpassnivå" egentligen ligger, ska jag styra den på fart eller puls ... hitta en lagomkänsla.
Gick väldigt lätt i början, sedan ligger jag och svänger.