Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 19:39Körde lite backträning i dag. lite öm i hälsenan redan ifrånbörjan, men med lång uppvärming så gick det bra.
Körde lite backträning i dag. lite öm i hälsenan redan ifrånbörjan, men med lång uppvärming så gick det bra.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 19:49Bra faktiskt, sprang i duggrgnet i linne och korta tajts, en hundrastare beklgade mig som "skulle springa" i det dåliga vädret, det är ju perfekt! Ingen kännbar vind och egentligen varmt, bara vätskekylning 😉
Bra faktiskt, sprang i duggrgnet i linne och korta tajts, en hundrastare beklgade mig som "skulle springa" i det dåliga vädret, det är ju perfekt! Ingen kännbar vind och egentligen varmt, bara vätskekylning 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 21:49Såg fram emot ett skönt långpass i efterdyningarna av kvällens regn. Luften ren och ingen fuktighet, lite dugg bara. Perfekta förhållanden.
Vad hände...höger knä ballade ur efter bara 1,6km... va f*n - jag vägrar. Haltade lite lätt tillbaka till bilen oc
Såg fram emot ett skönt långpass i efterdyningarna av kvällens regn. Luften ren och ingen fuktighet, lite dugg bara. Perfekta förhållanden.
Vad hände...höger knä ballade ur efter bara 1,6km... va f*n - jag vägrar. Haltade lite lätt tillbaka till bilen oc
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 00:28Ansträngningsgrad HÖG, hastighet medelmåttig. +27 grader
Ansträngningsgrad HÖG, hastighet medelmåttig. +27 grader
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 10:12Å ena sidan skönt, vädret duggregn och +15, å andra sidan lite seg i benen efter gårdagen för att springa längre intervall. Troligen tappat fart nere i Skåne också ... 🙁
Sedan kom det en kall motvind på slutet som inte var skön att varva ner i i tunt li
Å ena sidan skönt, vädret duggregn och +15, å andra sidan lite seg i benen efter gårdagen för att springa längre intervall. Troligen tappat fart nere i Skåne också ... 🙁
Sedan kom det en kall motvind på slutet som inte var skön att varva ner i i tunt li
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 00:39Det gick hyfsat lyckades slå pb i 1mil. Fick 45min skulle dock fixat det snabbare om jag inte fått bröstsmärtor de 3 sista kilometrarna 🙂
Nu gäller det bara att skala av 3min till in sommarn e slut!
Det gick hyfsat lyckades slå pb i 1mil. Fick 45min skulle dock fixat det snabbare om jag inte fått bröstsmärtor de 3 sista kilometrarna 🙂
Nu gäller det bara att skala av 3min till in sommarn e slut!
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 14:25@ Marie: finalen är på "Ön"
Gårdagens pass var Trailutmaningen, tog en runda på Blidö i sommarvärmen och en vattenflaska i näven. Eftersom jag hade varit ordentlig och styrketränat dan innan så drog det lite runt knäna och i rumpan. Sen försökte jag kom
@ Marie: finalen är på "Ön"
Gårdagens pass var Trailutmaningen, tog en runda på Blidö i sommarvärmen och en vattenflaska i näven. Eftersom jag hade varit ordentlig och styrketränat dan innan så drog det lite runt knäna och i rumpan. Sen försökte jag kom
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 21:36Är det inte konstigt, idag var det som att det var kroppen som drog iväg mig ut i spåret - den kändes verkligen springsugen! Andra dagar får man dra kroppen ur soffan och slänga ut den på en runda. Det konstiga är att ofta när man tvingat sig ut känns pas
Är det inte konstigt, idag var det som att det var kroppen som drog iväg mig ut i spåret - den kändes verkligen springsugen! Andra dagar får man dra kroppen ur soffan och slänga ut den på en runda. Det konstiga är att ofta när man tvingat sig ut känns pas
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 22:47Efter ett par sega dagar med kvalmigt väder och rejält jobbiga korta pass, febergäns i går.Idag hade jag ett ljuvligt pass. Första arbetsdagen efter semestern för lite sömn, ändå bestämde jag mej när jag kom hem att simma på en gång 1000m blev det. Tog i
Efter ett par sega dagar med kvalmigt väder och rejält jobbiga korta pass, febergäns i går.Idag hade jag ett ljuvligt pass. Första arbetsdagen efter semestern för lite sömn, ändå bestämde jag mej när jag kom hem att simma på en gång 1000m blev det. Tog i
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 09:55Bra. Funderar över var man "Lättpassnivå" egentligen ligger, ska jag styra den på fart eller puls ... hitta en lagomkänsla.
Gick väldigt lätt i början, sedan ligger jag och svänger.
Bra. Funderar över var man "Lättpassnivå" egentligen ligger, ska jag styra den på fart eller puls ... hitta en lagomkänsla.
Gick väldigt lätt i början, sedan ligger jag och svänger.