Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens långpass kändes otroligt bra! full kontroll hela vägen, 20 km på varierande underlag, alltfrån sand till asfalt 🙂 ca 1h50 minuter

Dagen långpasss kändes lätt , kan bero på väder och semester eller att träning ger resultat vem vet 😉

Dagens pass jämfört med gårdagena kändes grym mycket bättre, 1:25 snabbare, sänkning på 13 sec/km till 4:13/km. 5,45km runda

Dubbelpost

Körde långpass 15 km, det var varmt och jag hade svart löpartröja vilket fick till följd att jag såg stjärnor bara efter 5 km. Tog av mig tröjan och det gick bättre än vad jag trodde.. På vägen hem sprang jag förbi en brunn och hällde en hink vatten över

Riktigt bra, inte alls jobbigt. Flickvännen är konditionslös, hon sprang som längst 400m på 2:03, och hade jag lämnat henne hade hon inte fortsatt, så det var bara att fortsätta. Mestadels bestod rundan av promenad.

Sprang 10K på PB (52.10), trots att dygnsrytmen är sisådär efter en veckas nattarbete. Kändes helt OK, och ger hopp om framtiden... 🙂

Idag gick det återigen åt helvete, mina hälar/hälsenor har inte återhämtat sig ordentligt, jag kom max 200m innan jag insåg att jag inte kunde springa, tänkte sedan promenera istället men gav upp efter 1 km och gick hem igen, så max 2km träning.

Väl hemm

I kväll var det premiär för mig med löpträning. Jag var med på träningen inför Stockholm Triathlon och temat i kväll var springa snabbare. Oj vad svårt det var men också kul med en inspirerande tränare. När vi sen sprang banan kom jag sist men det gjorde

Tjohoo, äntligen lite löpning igen efter nära 3 veckor med endast (ordinerade) tåhävningar! Fantastiskt skönt, 1 min gång 1 min löpning totalt 26 min. Jag är tillbaka (V)
/G