Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 18:29Med naprapatens ord ringande i öronen, nu blir det tåhävningar framöver ingen löpning 🙁 Vad gör man inte för att persa på LL..
/G
Med naprapatens ord ringande i öronen, nu blir det tåhävningar framöver ingen löpning 🙁 Vad gör man inte för att persa på LL..
/G
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 21:03Tempon sjunker markant när det är varmt. Trots allt en skön 10km runda med mycket värme
Tempon sjunker markant när det är varmt. Trots allt en skön 10km runda med mycket värme
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 17:56Dagens pass innebar 4*1000m intervaller med en minuts ståvila mellan intervallerna. Blev extra "tufft" eftersom jag öppnade väl optimistiskt på första intervallen med 3.18 minuter/km. Övriga intervaller gick på lite mer humana 3.31, 3.34 samt 3.33 med red
Dagens pass innebar 4*1000m intervaller med en minuts ståvila mellan intervallerna. Blev extra "tufft" eftersom jag öppnade väl optimistiskt på första intervallen med 3.18 minuter/km. Övriga intervaller gick på lite mer humana 3.31, 3.34 samt 3.33 med red
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 19:13Joggade inte, men började med mitt nya schema på gymmet kändes bra. Jack3d PWOn funkade dock inte :l
Joggade inte, men började med mitt nya schema på gymmet kändes bra. Jack3d PWOn funkade dock inte :l
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 19:35Test av kroppen efter en veckas semester och tjejsimmet i Vansbro i lördags: det var liiiiiiiiiiiite trögt i början men jag orkade min 5 km-runda. Körde lite löpskolning så tiden sprang i väg men det var skönt 😉
Test av kroppen efter en veckas semester och tjejsimmet i Vansbro i lördags: det var liiiiiiiiiiiite trögt i början men jag orkade min 5 km-runda. Körde lite löpskolning så tiden sprang i väg men det var skönt 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 21:55Körde ett rätt så långt pass med skikesen. Kändes bra!!
Körde ett rätt så långt pass med skikesen. Kändes bra!!
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 11:13Jättehärlig morgonrunda..har alltid haft för mig att morgonträning inte passar mig men nu måste jag ändra mig på den punkten. Har haft en veckas uppehåll i löpningen o ändå så kändes allt så himla lätt, bara jobbigt den sista biten. (t+)
Jättehärlig morgonrunda..har alltid haft för mig att morgonträning inte passar mig men nu måste jag ändra mig på den punkten. Har haft en veckas uppehåll i löpningen o ändå så kändes allt så himla lätt, bara jobbigt den sista biten. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 13:34Tog mig en morgonrunda runt Oset. Det blev nytt pers på den rundan, så det kändes GRYMT bra!! 😀
Tog mig en morgonrunda runt Oset. Det blev nytt pers på den rundan, så det kändes GRYMT bra!! 😀
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 21:12skönt pass med lugn framfotajoggning!!
skönt pass med lugn framfotajoggning!!
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 23:07Idag kändes passet fantastiskt!!
Tre varv i Gånstaspårets 5km-slinga (Enköping). Längsta passet på ganska länge. Perfekta förhållanden - det hade nyss regnat så det var härlig luft, det var ungefär 22 grader när jag började och 17 när jag slutade, sista
Idag kändes passet fantastiskt!!
Tre varv i Gånstaspårets 5km-slinga (Enköping). Längsta passet på ganska länge. Perfekta förhållanden - det hade nyss regnat så det var härlig luft, det var ungefär 22 grader när jag började och 17 när jag slutade, sista