Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Med naprapatens ord ringande i öronen, nu blir det tåhävningar framöver ingen löpning 🙁 Vad gör man inte för att persa på LL..
/G

Tempon sjunker markant när det är varmt. Trots allt en skön 10km runda med mycket värme

Dagens pass innebar 4*1000m intervaller med en minuts ståvila mellan intervallerna. Blev extra "tufft" eftersom jag öppnade väl optimistiskt på första intervallen med 3.18 minuter/km. Övriga intervaller gick på lite mer humana 3.31, 3.34 samt 3.33 med red

Joggade inte, men började med mitt nya schema på gymmet kändes bra. Jack3d PWOn funkade dock inte :l

Test av kroppen efter en veckas semester och tjejsimmet i Vansbro i lördags: det var liiiiiiiiiiiite trögt i början men jag orkade min 5 km-runda. Körde lite löpskolning så tiden sprang i väg men det var skönt 😉

Körde ett rätt så långt pass med skikesen. Kändes bra!!

Jättehärlig morgonrunda..har alltid haft för mig att morgonträning inte passar mig men nu måste jag ändra mig på den punkten. Har haft en veckas uppehåll i löpningen o ändå så kändes allt så himla lätt, bara jobbigt den sista biten. (t+)

Tog mig en morgonrunda runt Oset. Det blev nytt pers på den rundan, så det kändes GRYMT bra!! 😀

skönt pass med lugn framfotajoggning!!

Idag kändes passet fantastiskt!!
Tre varv i Gånstaspårets 5km-slinga (Enköping). Längsta passet på ganska länge. Perfekta förhållanden - det hade nyss regnat så det var härlig luft, det var ungefär 22 grader när jag började och 17 när jag slutade, sista