Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 22:372 km på löpband, sakta sakta till en början för att testa om foten håller. Kändes 95%-igt...
2 km på löpband, sakta sakta till en början för att testa om foten håller. Kändes 95%-igt...
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 23:428km i strålande sol, plus en massa värme. Slarvade med vätskan och det straffade sig direkt.
8km i strålande sol, plus en massa värme. Slarvade med vätskan och det straffade sig direkt.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 23:54Reparerade gårdagens misstag med att springa 14km, sent på kvällen plus medhavd dryck. Gick betydligt lättare än i går 🙂
Reparerade gårdagens misstag med att springa 14km, sent på kvällen plus medhavd dryck. Gick betydligt lättare än i går 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 11:46Dagens pass gick bra och kändes för jävligt. Sprang 8 x 500 meter på löpband (regnet öser ner utanför). Allt ifrån uppvärmning till nedvarvning kändes tungt, tråkigt, segt och irriterande. Men såhär efteråt är det skönt att ha det överstökat.
Dagens pass gick bra och kändes för jävligt. Sprang 8 x 500 meter på löpband (regnet öser ner utanför). Allt ifrån uppvärmning till nedvarvning kändes tungt, tråkigt, segt och irriterande. Men såhär efteråt är det skönt att ha det överstökat.
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 15:06Lättpass, kanske lite för tidigt eller skulle kört ännu mer långsamt. Men skönt att springa ...
Lättpass, kanske lite för tidigt eller skulle kört ännu mer långsamt. Men skönt att springa ...
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 15:33Fem kilometer på Elljysspåret lugn tempo i början ,sedan ökning och riktigt bra spurt till slutet. Kändes riktigt bra. 🙂
Fem kilometer på Elljysspåret lugn tempo i början ,sedan ökning och riktigt bra spurt till slutet. Kändes riktigt bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 15:467 km i åska och regn. Länge sen jag var så blöt efter ett pass. Men det kändes skönt, massor av extra syre när väl regnet började strila. (t+)Problemet är väl skorna, ska fylla dem med tidningspapper nu och byta efter ett par timmar. Hoppas de blir torra
7 km i åska och regn. Länge sen jag var så blöt efter ett pass. Men det kändes skönt, massor av extra syre när väl regnet började strila. (t+)Problemet är väl skorna, ska fylla dem med tidningspapper nu och byta efter ett par timmar. Hoppas de blir torra
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 20:40Varmt, men härligt! Vinden blåste friskt och det är jag tacksam för! Hade inte tänkt springa idag, men andra planer ställdes in, så det blev en överraskningsrunda! 5 km i nya, lätta skor. Livet är härligt!
/ Jenny
Varmt, men härligt! Vinden blåste friskt och det är jag tacksam för! Hade inte tänkt springa idag, men andra planer ställdes in, så det blev en överraskningsrunda! 5 km i nya, lätta skor. Livet är härligt!
/ Jenny
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 11:24Sen 3 mils kvälls runda med 24 grader i solnedgång och medvind.(startade 3mil hemifrån)
Ibland får man allt.
Sen 3 mils kvälls runda med 24 grader i solnedgång och medvind.(startade 3mil hemifrån)
Ibland får man allt.
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 16:325km Intervaller i mina nya lätta "Free run". Känndes riktigt bra.
5km Intervaller i mina nya lätta "Free run". Känndes riktigt bra.