Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Underbart, jag fick en bonusrunda! (H:)

Trodde inte att jag skulle få någon möjlighet att träna idag, så detta pass kändes alldeles underbart. Premiärtur med mina nya fräsiga Saucony ViZiPRO kläder, löpartröja och tights. Kort runda, 5 km, för att vänja

Hade tänkt springa 18 km. Gav upp efter 4. Ont i benen och dyngsur om skorna. Inte alls kul. Får vila några dagar innan jag ger mig på det igen.
Sprungit 10 km på måndagen,tisdagen och onsdagen vardera.
Så jag gör väl klokt i att vila nu.

Gårdagens pass ... lätt men sakta. Försökte håll låg puls på riktigt.

Körde under natten min första Ultra - Helt underbart (H:). Det gick inte fort, men det gick!

Ökad från 5 till 6 km(ska upp i en mil är det tänkt). Men fick springa 5 km spåret å vända efter tre km; vilket tydligen var ouppfostrat, eftersom en del verkade bli arga när jag kom från "fel" håll..? Var skönt och gick bra. Konditionsmässigt riktigt bra

@ Fredrik, du får starta en tråd som heter hur kändes nattens pass för dig 🙂

Rätt bra, 45 min L-zon (pz2) inte så lätt att hålla när det gick uppför och _väldigt_ sakta, men det kanske går att springa (normalt) igen snart ...

I dag så var det ganska så varmt. Det är skönt att springa när detär sol och varmt, tyvärr så gårdet inte så fort. Snubblade på en rot på vägen hem, med endast stoltheten vart sårad. 🙂

Ursvik Extreme, 15 k i ganska tufft tempo (för mig) men finfint väder och skön känsla efteråt
är nog värd en bärs ikväll 🙂
/G

Var i går med Morjärvs terängen. Deltog bara 4,5 km. motion klass. Det regnade hela tiden och spåret var vissa ställen halt,speciellt när jag hade inga rejäla terängs skor. Men fick ändå bra tid som kan vara nöjd med. Van motionsklassen förreesten. Tid va