Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Sega ben bitvis men det kändes ändå bra. Det blir bara bättre o bättre 🙂

Kändes ruggigt bra! Förbättrade min runda på 4,5 km med nästan hela 3 minuter bara genom att tänka annorlunda gällande smärta! Otroligt vad psyket kan hjälpa en!

Helt fantastiskt! Ansträngande samtidigt som det var lätt! Kunde bara mata 🙂

Jon det där med smärtan lät obehagligt, menar du psykisk smärta för att det var jobbigt eller menar du att du igorerar fysisk smärta???

Tungt i överkant tycker jag nog...mitt mål som är milen på 60 blankt känns avlägset just nu. 7,8 km på 53:20 min. Och det gick på ren vilja , inget annat...

Härligt Långpass. 120 min på vandringsled/skogsstig nu på kvällen. Skönt flyt igenom hela passet, och vädret visade sig ifrån sin bästa sida.. (H)

I går 1,5 uppvärmning. Sedan fartlek 1,5 km. och slutligen 1,5 km ner löpning. Kändes tyngt efter natt jobbet. 🙂

När regnet lös med sin frånvaro (kan man säga så?) passase jag på med ett långdistanspass, 11 k i 5,30 tempo, mycket skönt och när himmelen öppnade sig var jag bara 1 k hemifrån, så det gjorde inget 🙂

Inga kommentarer (H)

@maria: att pressa sig själv tills att det gör ont för att förbättra tiden, att inte nöja sig med att bara lunka..