Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 21:13Sega ben bitvis men det kändes ändå bra. Det blir bara bättre o bättre 🙂
Sega ben bitvis men det kändes ändå bra. Det blir bara bättre o bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 08:57Kändes ruggigt bra! Förbättrade min runda på 4,5 km med nästan hela 3 minuter bara genom att tänka annorlunda gällande smärta! Otroligt vad psyket kan hjälpa en!
Kändes ruggigt bra! Förbättrade min runda på 4,5 km med nästan hela 3 minuter bara genom att tänka annorlunda gällande smärta! Otroligt vad psyket kan hjälpa en!
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 17:05Helt fantastiskt! Ansträngande samtidigt som det var lätt! Kunde bara mata 🙂
Helt fantastiskt! Ansträngande samtidigt som det var lätt! Kunde bara mata 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 17:16Jon det där med smärtan lät obehagligt, menar du psykisk smärta för att det var jobbigt eller menar du att du igorerar fysisk smärta???
Jon det där med smärtan lät obehagligt, menar du psykisk smärta för att det var jobbigt eller menar du att du igorerar fysisk smärta???
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 16:05Tungt i överkant tycker jag nog...mitt mål som är milen på 60 blankt känns avlägset just nu. 7,8 km på 53:20 min. Och det gick på ren vilja , inget annat...
Tungt i överkant tycker jag nog...mitt mål som är milen på 60 blankt känns avlägset just nu. 7,8 km på 53:20 min. Och det gick på ren vilja , inget annat...
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 21:37Härligt Långpass. 120 min på vandringsled/skogsstig nu på kvällen. Skönt flyt igenom hela passet, och vädret visade sig ifrån sin bästa sida.. (H)
Härligt Långpass. 120 min på vandringsled/skogsstig nu på kvällen. Skönt flyt igenom hela passet, och vädret visade sig ifrån sin bästa sida.. (H)
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 13:32I går 1,5 uppvärmning. Sedan fartlek 1,5 km. och slutligen 1,5 km ner löpning. Kändes tyngt efter natt jobbet. 🙂
I går 1,5 uppvärmning. Sedan fartlek 1,5 km. och slutligen 1,5 km ner löpning. Kändes tyngt efter natt jobbet. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 21:43När regnet lös med sin frånvaro (kan man säga så?) passase jag på med ett långdistanspass, 11 k i 5,30 tempo, mycket skönt och när himmelen öppnade sig var jag bara 1 k hemifrån, så det gjorde inget 🙂
När regnet lös med sin frånvaro (kan man säga så?) passase jag på med ett långdistanspass, 11 k i 5,30 tempo, mycket skönt och när himmelen öppnade sig var jag bara 1 k hemifrån, så det gjorde inget 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 21:44Inga kommentarer (H)
Inga kommentarer (H)
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 14:52@maria: att pressa sig själv tills att det gör ont för att förbättra tiden, att inte nöja sig med att bara lunka..
@maria: att pressa sig själv tills att det gör ont för att förbättra tiden, att inte nöja sig med att bara lunka..