Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Kl 04:25, till jobbet. snabbare än vad det "borde" så på det sättet är jag positivt överraskad = Bra, men borde inte sprubngit så långt (ca 6 km), och kände mig inte på topp efter att ha ätit MYCKET och dåligt kvällen innan och 3 h sömn på det.. Aja.. Båd

Kortintervaller i 3.30 min tempo per km. 1,5 min gånger 10 i svagt motlut. En minuts ståvila mellan intervallerna. Upp/nerjogg i ca:20 min. Kändes bra men svettigt värre.. (H) tar sikte på att hålla den farten längre. 17.30 min på 5 km skulle sitta fi

Lugn början men tuff avslutning , sista milen, på LL sub 50 i varmt skönt väder, lite blåsigt på sina håll men annars kanoooon 🙂 /G

Lakkapää Aurinko marathon." Mini Mara" 4,2 km med tiden 15:53. det vaar varmt! närmare +30C HuH HUH! 🙂

Solig och skön löpning i Baden, Schweiz. 16km terräng på 90min. Härliga 380hm.

Jo det kändes jättebra fram till den sista kilometern i skogen. Då stöp jag. Varför då? Undrar vän av ordningen.

Allt var en spindels fel. Han hade varit hur duktig som helst och vävt en tråd mellan två träd och där hade ett liltet löv fastnat. Lövet så

hmm, att ingen har tagit upp detta ämne förut. "Attackerad av spindel under löprundan"
🙂

Kul att höra att mötet slutade lyckligt (kanske inte för spindeln, dock)

Har varit förkyld en vecka, men vågade mig så äntligen ut. 7km i skapligt tempo vart det,

Tidig morgonrunda i 15 graders sommar regn, riktig skönt.

Tredje passet med min joggingvagn. Valde en runda genom skogen, dåligt beslut då det mest var stenar att styra runt och på sina ställen fick jag sakta ner för att snirkla mig fram med vagn mellan stenarna. När vi väl lämnat skogen så gick det betydligt bä

Skönaste passet för i år. 9.5 km under 55 minuter.