Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 08:40Kl 04:25, till jobbet. snabbare än vad det "borde" så på det sättet är jag positivt överraskad = Bra, men borde inte sprubngit så långt (ca 6 km), och kände mig inte på topp efter att ha ätit MYCKET och dåligt kvällen innan och 3 h sömn på det.. Aja.. Båd
Kl 04:25, till jobbet. snabbare än vad det "borde" så på det sättet är jag positivt överraskad = Bra, men borde inte sprubngit så långt (ca 6 km), och kände mig inte på topp efter att ha ätit MYCKET och dåligt kvällen innan och 3 h sömn på det.. Aja.. Båd
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 23:14Kortintervaller i 3.30 min tempo per km. 1,5 min gånger 10 i svagt motlut. En minuts ståvila mellan intervallerna. Upp/nerjogg i ca:20 min. Kändes bra men svettigt värre.. (H) tar sikte på att hålla den farten längre. 17.30 min på 5 km skulle sitta fi
Kortintervaller i 3.30 min tempo per km. 1,5 min gånger 10 i svagt motlut. En minuts ståvila mellan intervallerna. Upp/nerjogg i ca:20 min. Kändes bra men svettigt värre.. (H) tar sikte på att hålla den farten längre. 17.30 min på 5 km skulle sitta fi
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 16:43Lugn början men tuff avslutning , sista milen, på LL sub 50 i varmt skönt väder, lite blåsigt på sina håll men annars kanoooon 🙂 /G
Lugn början men tuff avslutning , sista milen, på LL sub 50 i varmt skönt väder, lite blåsigt på sina håll men annars kanoooon 🙂 /G
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 16:47Lakkapää Aurinko marathon." Mini Mara" 4,2 km med tiden 15:53. det vaar varmt! närmare +30C HuH HUH! 🙂
Lakkapää Aurinko marathon." Mini Mara" 4,2 km med tiden 15:53. det vaar varmt! närmare +30C HuH HUH! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 17:03Solig och skön löpning i Baden, Schweiz. 16km terräng på 90min. Härliga 380hm.
Solig och skön löpning i Baden, Schweiz. 16km terräng på 90min. Härliga 380hm.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 19:25Jo det kändes jättebra fram till den sista kilometern i skogen. Då stöp jag. Varför då? Undrar vän av ordningen.
Allt var en spindels fel. Han hade varit hur duktig som helst och vävt en tråd mellan två träd och där hade ett liltet löv fastnat. Lövet så
Jo det kändes jättebra fram till den sista kilometern i skogen. Då stöp jag. Varför då? Undrar vän av ordningen.
Allt var en spindels fel. Han hade varit hur duktig som helst och vävt en tråd mellan två träd och där hade ett liltet löv fastnat. Lövet så
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 20:30hmm, att ingen har tagit upp detta ämne förut. "Attackerad av spindel under löprundan"
🙂Kul att höra att mötet slutade lyckligt (kanske inte för spindeln, dock)
Har varit förkyld en vecka, men vågade mig så äntligen ut. 7km i skapligt tempo vart det,
hmm, att ingen har tagit upp detta ämne förut. "Attackerad av spindel under löprundan"
🙂
Kul att höra att mötet slutade lyckligt (kanske inte för spindeln, dock)
Har varit förkyld en vecka, men vågade mig så äntligen ut. 7km i skapligt tempo vart det,
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 15:53Tidig morgonrunda i 15 graders sommar regn, riktig skönt.
Tidig morgonrunda i 15 graders sommar regn, riktig skönt.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 16:17Tredje passet med min joggingvagn. Valde en runda genom skogen, dåligt beslut då det mest var stenar att styra runt och på sina ställen fick jag sakta ner för att snirkla mig fram med vagn mellan stenarna. När vi väl lämnat skogen så gick det betydligt bä
Tredje passet med min joggingvagn. Valde en runda genom skogen, dåligt beslut då det mest var stenar att styra runt och på sina ställen fick jag sakta ner för att snirkla mig fram med vagn mellan stenarna. När vi väl lämnat skogen så gick det betydligt bä
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:19Skönaste passet för i år. 9.5 km under 55 minuter.
Skönaste passet för i år. 9.5 km under 55 minuter.