Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Ont om tid för löpning före crossfitpass på feelgood är rätt melodi.
Nytt PB igen på 5 km, en putsning med 6 sekunder från förra veckan. Nu blev det 22:15...
Underbart väder!

Kom precis in efter en sen kvällsvända (brukar bli det med 3 barn som ska nattas och fixas med). Härligt väder, skön värme.. valde t-shirt vilket var helt rätt. Precis lagom varm.
Sprang först i skogsterräng ut på vackra Killingen på Resarö och tog sedan

Spännande, har precis flyttat till Rönninge och utforskar omgivningarna bit för bit. Idag en runda på ca 13 km från Uttringe- runt Flaten (tror jag)-via Rönninge centrum mot Salem och ner till en badplats (ett litet dopp)-tillbaks till pendeltågsstation o

Underbara 7,5 km i soluppgången - vackra Malmö!! Kroppem är härligt syresatt och jag är redo att ta tag i dagen.

En kortare utflykt på några kilometer ledde mig till en lite undanskymd badplats vid Karlskronaviken. Tunga ben efter gårdagens pass men inte ont någonstans vilket är prio 1. Det som känns mest är vaderna men det är väntat efter att ha lagt om mot mer mel

Inte alls bra. Jobbiga 12 km i varmt väder.

15 km blev det till slut. Kändes segt värre med håll efter 200 meter. Stod ut i 2 km innan jag blev tvungen att stanna och låta eländet klinga av innan det gick att fortsätta. Kändes rätt segt ytterligare 7-8 km innan det börjades kännas bättre. Väl hemma

men jag kände mej mycket lättare än vad tiden sa, lite frustrerande.

Nu var det iofs igår jag kutade senast men det kändes väldigt fint igår.

Jag och tjejen sprang milspåret vid Bögs gård (Sollentuna) i lugnt och beskedligt tempo. Riktigt roligt spår som går på hyfsat smala skogsstigar med mycket rötter osv. Var första gå

Dagens första kändes bra. Cyklade till jobbet, 29 km. På rekordtid!

Dagens andra blir lunclöpning med kollega.

Dagens tredje blir cykling hem.